hoi,ik heb er geen ervaring mee maar dikwijls(heel erg )droom ik hier juist over om zeg maar z,n kans te krijgen.heb echt t gevoel als mijn zoon in een lekker klimaat en zee voor z,n snufferd :-) zich iig een stuk prettiger zou voelen als hier .maar hoe het op lange termijn zou lopen??? misschien vergis ik me wel degelijk dan. hoe zit het bv met scholen en alles wat ze hier dan wel te “bieden ” hebben.heb totaal geen idee hoe het in andere landen allemaal geregeld word. er is nu juist structuur zeg je maar dat valt dan weg,tenminste de eerste tijd,lijkt me logisch.maar dat hoeft denk ik niet het probleem te zijn,hoe oud zijn ze bv.welk land praat je over ivm de taal enzo,tja moeilijk als je ineens voor z,on beslissing staat.ik denk dat ik er voor zou gaan al zou het niet ineens kunnen nu want mijn oudste(geen adhd)voelt zich hier wel prettig.later hopen we het ooit nog te realiseren om elders te wonen,later….. ik meen me te herinneren dat hier iemand prikt(e) die in spanje woont,kom even niet op de naam, kan het marleen of zo zijn?)die zal je vast meer kunnen zeggen,alhoewel spanje is niet de tropen he:-). succes iig. groetje mirandaesther schreef:
>
> Ik heb een kwestie en ik hoop dat jullie allemaal massaal
> jullie mening geven (Ed doe nou weer gewoon gezellig mee)
>
> Mijn man is gevraagd voor een baan in het buitenland. Het is
> bijna rond. Nou ben ik vreselijk benieuwd wat jullie ervan
> vinden.
> Ik heb drie drukke probleemkinderen, die sinds kort lekker
> lopen doordat ik een goed web heb opgebouwd van psycholoog,
> bsm, en veel structuur thuis. Vooral hun nieuwe school (heel
> klein en regulier) heeft wonderen gedaan. En het pgb niet te
> vergeten waardoor ik hulp in huis heb.
>
> Wat denken jullie. Wat gaat er gebeuren als je drie kleine
> kinderen met ADHD in de tropen neerzet? Is dit de goden
> verzoeken of zullen ze misschien baat hebben bij de relaxete
> levenshouding, het lekkere klimaat en elke dag zwemmen?
> Heeft iemand hier ervaring mee?