Die smiley is écht leuk!!
Sorry hoor…!!
Ja Edwin, ik ieder woord kan natuurlijk anders uitgelegd worden, dat hebben mensen ook heel vaak bij mij, en dat maakt me ontzettend kwaad, ik kan me best voorstellen hoe je je voelt nu. En dat clubjes gedoe, daar hou ik niet van, dus mensen uit dat clubje: “bemoei je er niet mee”!!! Ed, je hebt altijd goed kunnen discusieren hier, no problem, toch? Ik hoop toch dat je mij en anderen uiteindelijk gaat missen en dat je dan weer terug komt, net als ik nu weer terug ben en miranda ook en zovelen het op die manier doen. Laten we elkaar niet vergeten en het niet de dupe laten worden van.
groetje van mas
dit vind ik een beetje overdreven hoor, waar zegt edwin dat iedereen het gedaan heeft? slaat nergens op, hij zit in strijd met een bepaald persoon, thats all, wat ik ervan begrepen heb.
En is het niet heerlijk om pleitos te zijn en dan terug te komen, niets is prachtiger dan een goede opkomst;)
ff serieus en voor de goede orde, ik ben blij dat hij het fatsoen neemt om te reageren op een posting aan zijn adres, en aangezien hij ook adhd heeft, is het niet anders dan normaal om te blijven reageren, als jijzelf ook adhd hebt, waarom stoor jij je er dan aan?
als je geen goede bijdrage kan leveren, of geen gerichte vraag hebt aan iemand, bemoei je er dan niet mee, is toch niet om gevraagd?
sorry hoor, maar ik vind dat deze hele toestand enorm uit de hand is gelopen en nog steeds loopt door bemoeienis, dat is zo zonde, laat het rusten.
groetje van mas;)
ok,
je klikt met de rechter muisknop op het plaatje dat je wil plaatsen. Vervolgens klik je op eigenschappen en je copiëert het adres of de url (http// …)
Dan kom je naar ons prikbord en in je bericht typ je (let op de spaties!!!! alleen een spatie tussen img en src, verder nergens een spatie laten)
op de plaats waar ik de puntjes heb gezet, plak jij nu wat je daarnet gekopieerd hebt.
Ik denk dat het zo moet… ff proberen en dan zou er nu een regenboog moeten staan…
succes, Greet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?