Pleitos

• edwin

Ik word hier hopeloos van..lezen mensen en gij zult vinden..

laatste post,adios

• maggie

sommige mensen van het bord msnen met elkaar helga om het eens over iets anders te hebben dan adhd is erg leuk om mensen eens anders te leren kennen

• mas

weet je waar ik zo de @!#$ van krijg???dat als er een ‘ruzie’ ‘misverstand’ of what ever ontstaat hier op de prikpagina, het gelijk moet escaleren tot afscheid nemen. God&^#% gaat dat in het dagelijkse leven ook zo? Ik vind het belachelijk, even een time-out oke, maar eerst leer je iemand kennen en vervolgens gaat ie weg omdat ie met iemand anders onenigheid heeft!!!!

Hallo, wij zijn er ook nog hoor! Je komt toch niet alleen op deze prik voor Det?? Zijn wij niet belangrijk dan?

Ik word hier echt niet goed van, en jij Edwin, bent al de zoveelste waar ik afscheid van moet nemen, en dat KAN ik helemaal niet. Het liefst wil ik hier over 20 jaar nog af en toe langskomen, en dan wil ik jullie ook af en toe nog een zien/lezen, samen oud worden, geweldig lijkt me dat.

Zoveel lief en leed gedeeld, ook al heb je elkaar nog nooit gezien, en dan..pats boem, uit.

ik wil dat het aan blijft!!!

mas:(

• miranda

ik geloof niet dat ik ooit met edwin geprikt heb maar hij lijkt me erg aardig.maar dat lijkt me bernadette ook. ik geef hier ook geen mening over,ben zelf erg lang weggeweest,moet kunnen toch. ik kan ook wel denken,een woordje van welkom terug zou wel leuk zijn,maar ik weet maar al te goed dat mensen soms hele andere dingen aan hun hoofd hebben,ik neem dat ook niet kwalijk.(dus voor alle duidelijkheid ik bedoel hier niets mee)is ook niet slim van mijn kant om onder A te prikken maar ik wist in begin niet goed of ik mn naam zomaar kenbaar wilde maken,ach dat is ok onzin.maar mas ik vind dat je helemaal gelijk hebt in deze.sommige mensen hier kennen elkaar beter,goed en dan is het niet leuk als die er in betrokken worden lijkt me, en als ze die persoon dan “verliezen”voelt niet leuk.maar ja waar bemoei ik me mee,geef ik toch nog een beetje een mening;-)hoop dat t opgelost wordt. groetjes mirandamas schreef:

>

> weet je waar ik zo de @!#$ van krijg???dat als er een ‘ruzie’

> ‘misverstand’ of what ever ontstaat hier op de prikpagina,

> het gelijk moet escaleren tot afscheid nemen. God&^#% gaat

> dat in het dagelijkse leven ook zo? Ik vind het belachelijk,

> even een time-out oke, maar eerst leer je iemand kennen en

> vervolgens gaat ie weg omdat ie met iemand anders onenigheid

> heeft!!!!

> Hallo, wij zijn er ook nog hoor! Je komt toch niet alleen op

> deze prik voor Det?? Zijn wij niet belangrijk dan?

> Ik word hier echt niet goed van, en jij Edwin, bent al de

> zoveelste waar ik afscheid van moet nemen, en dat KAN ik

> helemaal niet. Het liefst wil ik hier over 20 jaar nog af en

> toe langskomen, en dan wil ik jullie ook af en toe nog een

> zien/lezen, samen oud worden, geweldig lijkt me dat.

> Zoveel lief en leed gedeeld, ook al heb je elkaar nog nooit

> gezien, en dan..pats boem, uit.

>

> ik wil dat het aan blijft!!!

>

> mas:(

• B en B

Tot slot ,

Nog even mijn mening

Het gaat immers over mij , ik bepaal zelf wie ik in mijn MSN prive wereld laat of met wie ik telefoneer .Daar heeft niemand over te oordelen en al helemaal niemand mee te bemoeien .

Dat bepaal ik immers zelf en heeft met deze pagina niets te maken al denken sommige meer rechten te hebben, soms vragen prikkers mij iets al is het maar om een recept .

Wie mag daar over oordelen of een mening over hebben , is het aan de prikkers dan of ik al of niet smilies plaats , terwijl menigeen het zelf ook doet.

Het feit dat ik de berichten plaats wil nog niet zeggen dat ik prive bezit ben en mij maar zomaar kan mailen en vragen kom op msn want ik heb je nodig .

Dan is de kans inderdaad aanwezig dat ik er niet ben om diverse redenen en niet om dwars te liggen

Mijn naam word in vele berichten genoemd over het algemeen positief en daar ben ik blij om .

Ook de mails die ik heb gehad waardeer ik.

Ik wil nog even benadrukken dat ik dit geheel vrijwillig doe er staat geen vergoeding tegenover en dat hoeft ook niet .

Wil nog niet zeggen dat ik zomaar ten pas en te onpas uit de kast getrokken kan worden omdat iemand denkt persoonlijk problemen met mij te hebben , want daar pas ik voor .

Ik heb daarvoor in de loop der jaren genoeg leergeld voor betaald , B en B

• edwin

Heb jij een goed punt mas.is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest.het was een klein dingetje wat steeds een stukje groter werd.Maar aangezien mijn gehele bedoeling bijna op alle fronten verkeerd word geinterperteerd(waarschijnlijk ook niet altijd even tactisch van mij)kan ik niet anders doen als afblazen.Als bijna al me replys anders worden geinterperteerd als dat de bedoeling was hoe kan ik hier nou nog discuseren.komt bij dat ik nu ook weer waar me plek is op het bord.Ik wil daar geen energie meer insteken.Hoog uit voor een paar mensen die ik graag mag.die mogen ook eventueel me mail vragen.hoewel dit niet je opzet van je bericht is.

Sterkte in de toekomst gewenst :)

• Janny

• anoniem

edwin schreef:

> komt bij dat ik nu ook weer waar me plek is op het

> bord.Ik wil daar geen energie meer insteken.

Ik heb me niet uitgelaten over deze kwestie hier, maar wil wel vragen wat hier je idee van is?! Vind je, dat je je mond teveel moet houden, of wat? Anders zou ik het niet snappen, wij zijn de prikkers en Det de mod… En er is wel een beetje een clubje, zeg maar… Maar dat maakt toch niet dat iemand meer rechten heeft?! Weet niet of je dit bedoelt hoor, maar wat bedoel je dan wel?!

• Maria

Hij is leuk Janny

• Albert

Hé Edwin,

Haal nou eens even je kop uit het zand, want wat je nu doet is puur ADHD.

Iedereen heeft het gedaan behalve jezelf, geloof me ik kan het weten zo ging het mij ook af toen ik jou leeftijd had. Ben door schade en schande wijzer geworden.

Eerst ben je pleitos en dan kom je toch telkens weer terug om te reageren.

Ga weg of kom terug, maar laat het er nu bij OK.

Kap er mee en probeer je kop weer op je romp te krijgen.

De groeten,