Pleitos

• Bernadette

hoi Greet ,

Er is hier maar een ding aan de hand en dat is het totaal gebrek aan respect voor iemands prive leven en dan het handig gebruik maken van het feit dat diegene toevallig de moderator is van een pagina waar het woord rechtvaardigheid gebruikt word .

Groet Bernadette

• edwin

je post stelt me teleur moet ik zeggen.Je noemt mij kinderachtig omdat ik de vuile was buiten hang,lees een paar posten terug en kijk wie daarmee begint.Logisch dat ik het verhaal een beetje bij draai denk je zelf niet?zou je nu met dit gegeven het zelfde zeggen tegenover die persoon?.als er iemand niet kinderachtig is dan ben ik het wel en wie heeft het over dat ik het over bepaalde inspanningen heb die ik niet waardeer of waar ik geen benul van zou hebben?en wat bedoel je precies met seetje.mijn korte antwoord op seetje is reden omdat seetje er niets mee te maken heeft en het dus ver beneden peil is om deze mevrouw in de discussie te betrekken(hoewel dit door iedereen verondersteld word).iets wat je zou kunnen weten als je goed had gelezen,vandaar dus de korte reactie en voordat deze discussie op laaide wist ik allang dat het me against the world was.Maar goed dat ik de positie bekend ben.Ik heb me eigen respect albert en dat is voldoende.vandaar ook dat ik weg ga

• edwin

Je bent de enigste die me vandaag echt heeft geraakt greet(positieve zin wel te verstaan).gaat buiten om je waar je persoonlijke voorkeur heen gaat en/of je die zo en zo wel hebt.gaat je goed greet met je gezin en al

Liefs Edwin

• edwin

Als kiespijn.Gaat je goed janny :)

• edwin

snap ik..zou er ook niks van begrijpen en zelf nu heb ik er moeite mee :?

Jij bent een toffe vrouw.Niet veranderen.Gaat je goed?

• Jet

Hoi Edwin,

Begrijp ik het nou goed dat je zo verschrikkelijk boos ben geworden om de smilies die Det zet? Smilies die Greet, Janny en ik ook regelmatig zetten?

Of ben je boos om een prive zaak, waar Seetje al een uitleg over heeft gegeven. Een prive zaak die je nu via het prikbord aan het spelen bent? Je gaat met de botte bijl voorbij aan wat er achter de schermen speelt.

edwin zegt: Laat mij maar het 1 en ander verduidelijken voordat er nog meer mensen opstaan die er niks mee te maken hebben.

Wat denk je nou als je dit neerzet op het prikbord. Dan krijg je toch mensen die zich er mee bemoeien! Waarom zet je het anders hier neer.

Weet je, er zijn een heleboel mensen die achter het prikbord om contact met Det hadden en die houden rekening met het feit dat er andere redenen zijn waardoor ze niet kan reageren. Erg jammer dat jij je eigen redenen op deze manier zo nadrukkelijk naar voren brengt. Dat je zo op geen enkele wijze met Det rekening houdt.

Zo verschrikkelijk kinderachtig…

Zo sfeerbepalend….

Daar had je het toch ook over… over de sfeer op het prikbord…Bah.

gr. Jet

• Janny

:D:D:D Ha die Eddepet! Jij hier ook?????????????

KUZZZZZZZZZZZ

'tante' Janny

• adhd ma

Ik wil me er niet mee bemoeien, en veel van jullie zullen zeggen nou doe dat dan ook niet maar………………………..

Het feit dat det iemand helpt, en daardoor minder tijd voor zichzelf kan vrijmaken is al erg genoeg.

ik ken det ook prive en hebben nu ook minder contact dan voorheen.

Ik vind het heel erg wat zich hier nu af speelt.

Det neem je tijd, en als het rustig is en je hebt weer tijd zien/horen we elkaar weer.

Liefs adhd ma

• Janny

• edwin

het word steeds gekker….