beste mensen,
Laat mij maar het 1 en ander verduidelijken voordat er nog meer mensen opstaan die er niks mee te maken hebben.
Er werd een aantal keren niet gereageert om wat msngesprekken en je daar was ik boos over.dit werd later in een mail toegelicht waar ik vrede mee heb.echter toen begon ik na te denken en bemerkte op dat ik vrijwel vaak de enigste was die altijd contact zoekte en aangezien het me al eerder irriteerde en het geen gezonde manier van verstandhouding vind heb ik het contact verbroken.Later kreeg ik nog een mail binnen waar ik verscheidene dingen naar me toegegooid kreeg in iedergeval dat det zich weer wat beter voelde,want het scheen hard aan te komen.ik stuurde mail terug,Reply kreeg ik echter niet omdat ik me zorgen maakte(misschien had ik het weer te hard aangepakt?)..dat is beknopt een beetje het verhaal van mijn kant en ben integer genoeg om er niks in te veranderen.waar seetje dan opeens vandaan komt is me niet geheel duidelijk.
en over die smiley,..als ik een roos neerzet bedoel ik daar wat mee te zeggen.als ik een wegwuifgebaar neerzet dan probeer ik daar wat mee te zeggen.als je er niks mee bedoeld waarom zet je ze dan neer?.Ik geloof ook niet dat het een bewust iets was om me te pesten,maar meer dat det het ergens niet mee eens was of zoiets en dat zo oploste.Als ik dat soort wegwiufsmileys naar andere mensen doe zonder uitleg.dan is dat toch vervelend.sorry,maar klinkt dit nou zo onlogisch?
In iedergeval.Ik heb geen zin om in det der vaarwater te gaan zitten.Ze houd van deze pagina en zou niet willen dat ik daar tussen kwam daar komt bij dat dit proporties gaat treden en absoluut niet relevant is in vergelijking met de discussie en heb zo vermoeden als dit door gaat dat het uit de hand gaat lopen.en dan word de prik weer gesloten.
Hoop in iedergeval dat mensen mij als een integer en behulpzaam mens hebben gezien en niet als een onobjectief doorratelende adhder hoe ik nu een beetje te kijk worden gezet.
In iedergeval ik ben er klaar mee en no hard feelings det.Wens je alleen maar het beste toe
Edwin