Pleitos

• edwin

beste mensen,

Laat mij maar het 1 en ander verduidelijken voordat er nog meer mensen opstaan die er niks mee te maken hebben.

Er werd een aantal keren niet gereageert om wat msngesprekken en je daar was ik boos over.dit werd later in een mail toegelicht waar ik vrede mee heb.echter toen begon ik na te denken en bemerkte op dat ik vrijwel vaak de enigste was die altijd contact zoekte en aangezien het me al eerder irriteerde en het geen gezonde manier van verstandhouding vind heb ik het contact verbroken.Later kreeg ik nog een mail binnen waar ik verscheidene dingen naar me toegegooid kreeg in iedergeval dat det zich weer wat beter voelde,want het scheen hard aan te komen.ik stuurde mail terug,Reply kreeg ik echter niet omdat ik me zorgen maakte(misschien had ik het weer te hard aangepakt?)..dat is beknopt een beetje het verhaal van mijn kant en ben integer genoeg om er niks in te veranderen.waar seetje dan opeens vandaan komt is me niet geheel duidelijk.

en over die smiley,..als ik een roos neerzet bedoel ik daar wat mee te zeggen.als ik een wegwuifgebaar neerzet dan probeer ik daar wat mee te zeggen.als je er niks mee bedoeld waarom zet je ze dan neer?.Ik geloof ook niet dat het een bewust iets was om me te pesten,maar meer dat det het ergens niet mee eens was of zoiets en dat zo oploste.Als ik dat soort wegwiufsmileys naar andere mensen doe zonder uitleg.dan is dat toch vervelend.sorry,maar klinkt dit nou zo onlogisch?

In iedergeval.Ik heb geen zin om in det der vaarwater te gaan zitten.Ze houd van deze pagina en zou niet willen dat ik daar tussen kwam daar komt bij dat dit proporties gaat treden en absoluut niet relevant is in vergelijking met de discussie en heb zo vermoeden als dit door gaat dat het uit de hand gaat lopen.en dan word de prik weer gesloten.

Hoop in iedergeval dat mensen mij als een integer en behulpzaam mens hebben gezien en niet als een onobjectief doorratelende adhder hoe ik nu een beetje te kijk worden gezet.

In iedergeval ik ben er klaar mee en no hard feelings det.Wens je alleen maar het beste toe

Edwin

• Seetje

• maggie

zei ed:

In iedergeval.Ik heb geen zin om in det der vaarwater te gaan zitten.Ze houd van deze pagina en zou niet willen dat ik daar tussen kwam daar komt bij dat dit proporties gaat treden en absoluut niet relevant is in vergelijking met de discussie en heb zo vermoeden als dit door gaat dat het uit de hand gaat lopen.en dan word de prik weer gesloten.

Hoop in iedergeval dat mensen mij als een integer en behulpzaam mens hebben gezien en niet als een onobjectief doorratelende adhder hoe ik nu een beetje te kijk worden gezet.

he edje!

je weet het ik mag je graag! maar je komt nu wel zo over! wat je prive met det heb moet jezelf weten!

maar ik heb ook die mail gehad over de situatie! en ik heb er begrip voor! det zit wel degelijk haast nooit meer op msn,juist omdat ze het te druk heeft met deze situatie!

een beetje begrip van jou en mijn en de andere zijn kant kan echt geen kwaad!

ik hoop dat je weer bij zinnen komt! is altijd leuk om met je te discusieren en dat je ons gewoon blijft verblijden met je berichten! wees niet zo koppig(adhd he) en geef toe!

groetjes maggie

• maggie

en seetje sorry maar ik vind het een beetje een lullig plaatje naar ed toe! zou dit ook niet waarderen het getuigd niet van volwassen gedrag!

groetjes maggie

no hard feelings he

• Albert

Hallo Edwin,

Ik zal hier één posting aan vuil maken.

Ten eerste vind ik, dat je je nu erg kinderachtig gedraagt en dat je Det je excuses verschuldigd bent. Dat jij hier de vuile was gaat uithangen over dingen die zich afspeelden buiten dit prikbord, vind ik beneden pijl.

Ik heb je altijd gezien als een eerlijke en oprechte jongen, dus dit valt me erg van je tegen en begrijp dan ook niet hoe je dit in je hoofd haalt.

Ik moet helaas voor jou, nu partij gaan kiezen voor Bernadette, die reactie heb je op jezelf afgeroepen. Je weet niet half, hoe die zich inspant om de zaak hier draaiende te houden, ze heeft tenslotte ook nog andere dingen aan haar hoofd.

Er was puur sprake van een misverstand, Seetje is daarvoor zelfs uit de annonimiteit gekomen om dit uit te leggen.

Toch wordt dit niet door jou geaccepteerd en trap je nog eens even na, flinke vent hoor.

Dat je pleitos bent, zal alleen een gemis voor jezelf zijn, ga nog maar eens flink bij jezelf te rade, misschien kun je de schade nog beperken.

Groeten, Albert.

• Helga

heb ik iets gemist?? wat hebben msn en deze pagina met elkaar te maken:?

• Greet

kijk,

ik wil me absoluut nergens mee bemoeien want wat er privé op msn gebeurt, heeft NIKS met deze pagina te maken maar DEZE smiley vind IK dus tè ver gaan…Dit doe je niet!

Sorry

Greet

• Janny

nou, dan hier de stem uit de achterhoek. :D Die niet eens wéét waar dit over gaat en zich er ook niet in gaat verdiepen! Maar wél wil ik kwijt dat ik, en dat vermoed ik héél erg, een keer ongeveer hetzelfde heb “uitgevreten” en Eddepet!!!! dat voelde NÍET lekker…. ik miste het prikbord heel, héél erg. (zelf als ik er eens niet ben… ;))

Kom op joh. Even een keertje je koppie buigen want je hoort bij ons…

liefs voor ALLEMAAL

Janny

(helemaal in deze tijd kan ik hier niemand missen!)

• adhd-algemeen.pagina.nl

Op verzoek van Seetje is de smiley weggehaald door het beheer

• mas

geen idee waar dit om gaat, ik vind het wel een beetje stom dat dit over de prik uitgevochten wordt, van alle kanten gezien bedoel ik.

Ik vind jou een leuke vent, en ik vind det een topper, jammer als je besluit weg te gaan, maar wie weet kom je gauw weer terug als het wat bekoeld is.

liefs van mas;):)