Ik had zoals wel vaker mijn grote waffel te snel open. Want de dokter valt 100% mee. Hij is zelfs aardig! (maar ik weet zeker dat hij op mannen valt! ) Over 3 weken “mag” ik weer komen!
Dat ik zoveel slaap is de opgespaarde vermoeidheid van dat vele energie wat ik de laatste jaren heb verbruikt en dat komt er nu mede door deze medicijnen uit! Aan toe geven, maar proberen niet overdag te slapen. Voorlopig doorgaan met kleine dosering Seroquel. 100 mg voor het slapen gaan.
Ik mocht (moest!) het autootje van mijn dochter, een kleine Cinq met verlaagde bumper naar Groningen brengen… en werd gewaarschuwd voor drempels dus… Nouwww… kantje boord hoor!
Nadien op bezoek geweest bij mijn dochter en mijn buurjongen! (mijn kleine kattenkop heeft een relatie…… met de buurjongen ja…)
Om half 8 op trein naar huis gestapt en wat denk je? Gaat de trein de VERKEERDE kant op!!!! Ofwel, ik was in slaap gevallen en was weer op de terugreis naar Groningen. Ben me rot geschrokken van deze ontdekking in App'dam uitgestapt en een oudcollega van mijn paps (taxichauffeur) zag de humor er wel van in en bracht me thuis.
Nu ben ik moe en ik ga slapen. Tot morgen allemaal!
liefs
Janny