hyperdepieper

• maggie

hehehe eindelijk is het zover ik ben te hyper om te slapen.

gisteren een drukke dag gehad op me werk en vandaag 1 voor de boeg .

ik heb van8 al voor 2 dage werk verzet in mijn dromen. heb gisteren overdag aan 1 stuk doorgewerkt zonder pauze met een halve overuur. vandaag sta ik er alleen voor ik mag 12 mensen uit bed halen en naar hun werk begeleiden best pittig dus!

helaas zijn dit de gevolgen van kabinet balkende . in de gehandicaptezorg wordt er nu flink bezuinigd!( in alle takken van zorg hor).

dus nu is het kwart voor 5 in de ochtend en doe ik geen oog meer dicht. hoop dat ik het gaat redden vandaag zonder al te hyper te zijn.

nou slaap lekker nog allemaal. ik moest ff me verhaaltje kwijt

groetjes maggie

• Janny

:D:D:D

Leuk even van je te “horen”,

ennuhhh…

wakker liggen is niet leuk hè!?

gr en liefs

Janny

• adhd ma

Hoi maggie,

Ja om die zelfde reden (de bezuinigingen) ben ik dus 12 jaar geleden de opleiding ZV uitgetrapt.

In de opleiding moest ik een nachtdienst alleen draaien, op een afdeling met stervende mensen.

Iets wat absoluut niet mag.

Juist in die nacht sterft er iemand, en door alle hectiek was ik vergeten een vrouw van de po te halen.

Lieve mens heeft dus gewoon tot 8 uur op de po gezeten.

Dit was het einde van mijn carriere als leerling ziekenverzorgende die nog maar een half jaartje te gaan had voor mijn eind werkstuk.

Teveel leerlingen aangenomen, en ze dumpen je gewoon………..

Weg toekomst als ziekenverzorgster, kon de opleiding VZ gaan doen maar moest dan in het eerste jaar beginnen.

Je snapt dat ik dat niet gedaan heb…laat ze het lekker bekijken daar.

Omdat ze toen al zoveel gekort hebben zitten jullie nu in de puree.

Het is zelfs zo dat er mensen maar 1 keer in de week gewassen worden omdat er gewoon weg geen personeel is.

Mensen die gewoon vergeten worden, en die in hun kamertje zitten te wachten tot er iemand beschikbaar is om ze eten te geven.

Ik wens je sterkte toe, weet hoe zwaar het werk is, en ben eigenlijk wel blij dat ik geen nieuwe opleiding begonnen ben.

Groetjes adhd ma

• edwin

ja behoorlijk krom,maar ja ze moeten het ergens bezuinigen zeker..

slaappillen werken bij mij wel.misschien kan je daar eens aan denken voor onrustige dagen.goed nachtrust toegewenst in iedergeval komende dagen

Groetjes Edwin

• maggie

nou heb het weer overleefd!

tja adhd ma ben ook ongeveer 12 jaar geleden begonnen met de opleiding en ben nu 9 jaar gediplomeerd heb ook in het verpleeghuis gewerkt , maar ben blij dat ik er weg ben tja mensen werden bij ons wel elke dag gedouched hor. maar dat was ook hast alle zorg die je ze kon verlenen tja een luier verschonen en de nodige medische zorg.nu werk ik in de gehandicapte zorg en zijn we pas dit jaar begonnen met bezuinigen en we hebben nu 3 zieken in ons team en er zijn geen poolkeachten en alle fulltimers waaronder ikke werken als 7 dagen achter elkaar en tja vergeleken met het verpleeghuis heb ik niks te zeuren. ik was vanmorgen om half 9 klaar met alle 12 en ben om 7 uur begonnen. maja dan moeten ze nog naar hun werk een lekker ontbijtje en dan komt het je moeten nog zorgplannen bijstellen maar ook run je een huishouden vooor 14 man dus er moeten boodschappen komen ik moest ff langs de pedagoog enz. dus het was een pittig daggie heb nu ook weer 2 overuren en heb gelijk vakantie gevraagd de week voor kerst en de week na kerst(heb nog 3 weken ken je nagaan) alleen met kerst hoed ik dan te werken.(ik hoop dat het mag anders wordt het toch begin januari)

groetjes maggie

• maggie

neuh niet echt ben nu helemaal brak, ga zo lekker body combatten om weer energie op te doen en dan lekker op tijd me bedje in (morgen heb ik een late dus kan ik lekker uitslapen)

liefs maggie

• Janny

ik zie het… fout antwoord, oeps…. foutje… sorry!

• maggie

nou ed , ik vind het lief bed8 van je maar ik slik al ritalin en dat vind ik genoeg zooi in me lichaam en bye the way dat 1 n8tje in de maand ga ik geen slaappil innemen tevens is slaapmedicatie erg verslavend!

groetjes maggie

• edwin

i know,maar beter een slaappilletje als ritalin zeg ik dan maar ;)

maar goed..ieder ze eigen keuze :)

• maggie

tja als je goed wil functioneren in de maatschappij, een leuke baan wilt hebben, geaccepteerd wil worden, zal je een concessie moeten plegen dus slik ik ritalin het is een hulpmiddel en het werkt goed bij mij|!