hebben jullie dat ook?

• edwin

Tsss..ik ben juist de enigste die het niet als conflict ziet(ik dacht dat het zo werd opgevat)..en zo als jij het verhaaltje ophangt getuigt wel weer van zeer slecht lezen of weinig zelf verantwoording.Je moet nu niet net doen als of het mij wat interreseerd alsof mij wat msn gesprekjes interreseerd.Je weet dondersgoed waar het om ging.maar ik ben er een beetje klaar mee..geen wegwiuf gebaren ect meer en mij hoor je niet meer klagen.we hoeven het niet uit proporties te blazen

• edwin

dat is het niet seetje..ik heb det duidelijk uitgelegd waarom.heb jij niks mee te maken

sterkte voor de rest

• edwin

ik ben er een beetje klaar mee albert.laat mij maar dingen opvatten zoals ik denk dat ze bedoeld zijn..heb ook geen zin om alle argumenten vierkant van tafel te gaan vegen.Voordat er echt rellen uitbreken.het was gewoon een simpele vraag van mij naar andere toe.

• petra

Ha die Seetje

Moest van de week ineens aan je denken weet niet waarom.Maar je kwam ineens in me op.Ik hoop dat het goed met je gaat.Dit was ff een kort berichtje omdat ik ineens je naam zag staat.

Groetjes petra

• Jet

Hier heb je het over een conflict!

gr. Jet

• Jet

Hier is het ineens geen conflict meer……

gr. Jet

• edwin

Jullie hebben een weekendje bij elkaar gezeten is het niet?

Ik praat over conflict omdat het op dat moment een conflict is geworden.hoewel ik het zelf in het begin niet als conflict heb gezien.Komt bij dat het kan zijn dat ik praat in de vorm die aangenomen word aangezien hier mensen behoorlijk moeite hebben met lezen.daar zit dus het nuanceverschil.Hoop dat het ook voor jouw wat duidelijker is.

Nog meer nuanceverschillen die dan zogenaamd moeten bijdragen aan me ongelijk?

• Jet

Ja wij hebben een weekendje bij elkaar gezeten!

Wat heeft dat hier mee te maken?

Ik mis hier echt dit nuanceverschil, sorry.

gr. Jet