lol
Jij Edwin begint hier persoonlijk te worden .!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat bevalt mij niet .
In een periode dat er meerdere mensen van mijn pc gebruik maakte werd er niet gereageerd op jou MSN berichten.
Sterker nog het zal meerdere mensen opgevallen zijn dat ik weinig online ben , die mensen heb ik gedeeld in de reden waarom en hun uitleg daarvoor gegeven .
Dat voelde ik mij aan hun verplicht …..Ik voel me niet verplicht om aan iedereen mijn prive situatie uitteleggen en zeker niet aan mensen die maar vooroordelen en vooroordelen .
Zelfreflectie is een groot goed
Dat jij dat als een conflictsituatie opvat is dus jou probleem en maak er niet het mijne van .
Dat zou ik zeer op prijs stellen.
Als moderator ben je immers geen grof wild waar zomaar te kust en te keur opgeschoten kan worden en dat om eenvoudige smiletjes .
Zo is voor mij de lol er gauw af en gooi ik mijn jasje aan de wilgen , ja ik ben nijdig , thats it , B
hallo Edwin.
ik weet niet of je de naam seetje nog bekent voor komt. Ik heb ook een hele tijd hier op de site meegelezen en berichten geplaatst. Door dat er veel is verandert in mijn prive .Kom ik niet meer op de mail. Ik geloof dat het nu tijd is om hier even het een en ander duidelijk te maken .omdat ik nu begrijp dat er hier tussen jouw en Det een groot misverstand is .waar ik onbewust de veroorzaker van ben.Ik ben sinds enkele maanden inwonend bij Det.En dit betekent dat er voor haar ineens niet alleen de pagina heel de dag in beeld is. Drie mensen in huis erbij betekent wat tijd inleveren.vandaar dat ze ook niet meer zovaak(minder) reageert. SORRY!!!!. Maar wat nu jullie akkefietje betreft.Ik heb hier mijn eigen mailadres.maar deze is een tijdje buiten werking geweest.En dus heb ik mijn mails onder Det haar adres weggedaan. En inderdaad verschijnen er dan rechtsonder in het beeld wel eens namen die zich aan melden om contact te maken met Det. Dit negeer ik .1 heb ik geen verstand van, van dat gehele msn gebeuren. En 2 is het niet voor mij.Dus het is mogelijk dat ook jij meerdere malen contact hebt gezocht en geen reaktie hebt gekregen. terwijl er wel iemand on-line was.Alleen zit je daar dus FOUT!!!Het was niet Det maar IK Seetje. hopelijk dat je nu weer normaal in contact kunt komen.En de smilie,s op een andere manier kunt gaan bekijken .Deze reaktie verdient Det echt niet . Ik ben van mening dat ze deze pagina goed beheert .Al zal het mischien wat minder intensief zijn. groetjes seetje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?