hebben jullie dat ook?

• anoniem

He leuk… mag ik ook meedoen?! radio is best cool… :D

Greet, heb hard gelachen om jouw prikje! Maar als zo'n Vlaams geval het al niet kan verstaan.. Erg he, maar dan moet ik het gewoon weten, al slaat het nergens op. Ik heb voor de grap (schaam me dood!! dat ik dit hier durf te zeggen.. :o ) een mail naar haar gestuurd (via 4fm.. ;)), maar verwacht niet echt antwoord. Dat arme mens.. :D

Maar, tóch wil ik het weten…

(Vond die filmpjes trouwens echt schattig…:p)

• anoniem

Ja jongens, inhouden jullie!

En niet zo'n grote mond tegen ons modje.. :D

Van mij had je al geen last ieg.. ;)

• anoniem

Okey, ik snap…

Was me overigens nog niet opgevallen, wel dat Det veel zulke dingen plaatst, maar niet dat het naar jou was, hoor!

Maar goed…

• edwin

nah zit niet meer of minder in een dipje als anders,maar baal gewoon een beetje van dit soort dingen,ma goed.weer orde van de dag ;)

• Bernadette

gnif kan het niet laten , denk dat de blaadjes vallen gnif gnif sollie , det
  • Bernadette

ik gebrek aan woorden schat Albert , man dan heb je me nog noooit horen praten zeg

was dat nou , gnif tijd om kennis te maken wat jij , gr det
  • maggie

gellukig! altijd blijven lachen en niet te serineus zijn het leven is soms als moeilijk genoeg!

• maggie

ja ze doet het ook bij mij! maar hetwas mij ook nie opgevallen!

• Bernadette

zuchtttttttttttt

• Bernadette

wie wat waar kinderachtig , zeg pak niet alles persoonlijhk op joh .

Er zijn er wel meer die plaatjes plakken en wat is daar nu zo verkeerd aan .

Het ene moment is het niet goed dat het bord ondanks het zo veel mogelijk plaatsen van berichten gemodereerd word en het andere moment zijn het de plaatjes en is het ineens iets persoonlijks .

Wat persoonlijks , niks persoonlijks , gewoon smilies meer niet , thats it B