hebben jullie dat ook?

• edwin

Kunnen we misschien kappen heel de tijd met die flauwe gif plaatjes als reactie op een reply..woorden werkt zo veel beter bij mij..dingen voor interpertatie open laten heeft meestal een negatief effect op me.

Mvg Edwin

• edwin

Clue opgelost..We hebben een side-kick van greets nieuwe programma gevonden :D

• Bernadette

Sorrie maar ik geniet ervan in volle maten een ieder mag zijn lol in de dingen hebben , gewoon negeren zou ik zeggen , groet Bernadette

• Albert

Zo denk ik er ook over Edwin, daarom gebruik ik ze ook nooit.

Met plaatjes laat je zien, wat je met woorden niet uit kunt brengen.

Een gebrek aan woordenschat of een goeie aanvulling misschien?

Jij mag het zeggen.

• edwin

tuurlijk detje,maar als het elke keer als reply op mijn antwoorden komt word het vervelend en uitermate flauw,maar geniet jij maar lekker door.heb het ook over gifs als antwoord om mijn replys niet over het algemeen natuurlijk

• edwin

Exact albert.Fijn dat iemand het wel begrijpt.wat ik opzich niet zo een probleem vind,maar wat wel hinderlijk word als het elke keer aan mijn adres is.

• maggie

zo niet zo sjago edje? is toch niet erg zulke plaatjes! ik vind het best leuk weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen!

en je wilde toch meer het tuttige eraf?

groetjes maggie

• maggie

ach een geintje op zijn tijd moet toch kunnen albert?

en ik vind het soms best lachen hoor die plaatjes!

• edwin

ja,maar dat is het ook niet maggie.het gaat niet om de lollige plaatjes het gaat om negatieve replys die op voorgaande replys worden gegeven..zoals weg wuifgebaren,of van die vreemde dingen die det net weer plaatst en bovendien heeft het niet zo veel met jullie en gifs te maken maar meer tussen det en mij(hoewel dit natuurlijk stellig ontkent word).stel jij plaatst een reactie ik geef als enige reactie zon wegwuifgebaar,dat is toch vervelend en zelf een beetje kinderachtig zeker als het een paar keer achter elkaar gebeurd.Zeg gewoon wat je denkt.zodat andere daar niet over hoeven te speculeren

• Albert

Ha Maggie,

Zo zwart wit zie ik het ook niet hoor.

Maar ik mag toch Edje af en toe ook wel even steunen hè, want volgens mij zit hij in een klein dipje. Maar ja, dat is de tijd van het jaar, mijn dipje is me in m'n rug geschoten en daar kan ik ook behoorlijk sjaggerijnig van worden.

Groetjes, Albert.