Kunnen we misschien kappen heel de tijd met die flauwe gif plaatjes als reactie op een reply..woorden werkt zo veel beter bij mij..dingen voor interpertatie open laten heeft meestal een negatief effect op me.
Mvg Edwin
ja,maar dat is het ook niet maggie.het gaat niet om de lollige plaatjes het gaat om negatieve replys die op voorgaande replys worden gegeven..zoals weg wuifgebaren,of van die vreemde dingen die det net weer plaatst en bovendien heeft het niet zo veel met jullie en gifs te maken maar meer tussen det en mij(hoewel dit natuurlijk stellig ontkent word).stel jij plaatst een reactie ik geef als enige reactie zon wegwuifgebaar,dat is toch vervelend en zelf een beetje kinderachtig zeker als het een paar keer achter elkaar gebeurd.Zeg gewoon wat je denkt.zodat andere daar niet over hoeven te speculeren
Ha Maggie,
Zo zwart wit zie ik het ook niet hoor.
Maar ik mag toch Edje af en toe ook wel even steunen hè, want volgens mij zit hij in een klein dipje. Maar ja, dat is de tijd van het jaar, mijn dipje is me in m'n rug geschoten en daar kan ik ook behoorlijk sjaggerijnig van worden.
Groetjes, Albert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?