hebben jullie dat ook?

• maggie

als er “normale mensen”een heel verhaal vertellen je na 2 zinnen het einde van het verhaal al kent, maar dat je het lullig vind om hen afte kappen zodat je na een half uur vervelen eindelijk het einde van het verhaal hoort die je al na 2 zinnen wist. en oo wat is het moeilijk om tussendoor je mond te houden en niet te zeggen van dat weet ik al?

• ianpieps

Ik heb geen ADHD, maar jouw probleem ken ik ook hoor.

• Janny

JA!!!:D:D:D

Vreselijk vind ik dat. Als het mijn moeder is zeg ik altijd… “schiet 'es op mam, er komt geen eind aan met jou…”

:?:?:?

schaam…..

Ik hóór het ook echt niet meer op den duur…

hg

Janny

• mas

hahaha, jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook, maar ik vraag me af of niet iedereen dat bij elkaar zo ervaart;)

mas

• Jet

Bij sommige mensen weet je zelfs VOORDAT ze hun klep open trekken dat je eigenlijk niet wilt luisteren naar wat komen gaat. Daar hoef je niet normaal voor te zijn of abnormaal hoe je het wilt zeggen. Vaak kap ik het af met Pfffff, je meent het, laat me raden, toen is er dit en dat gebeurt…. Wordt je dom aangekeken… Het ik je al verteld of zo of Hoe weet je dat? :D

gr. Jet

• anoniem

Jaaaa!!

Niets typisch aan, denk ik…

Ik ben er erg slecht in, alleen als ik zelf echt graag mijn mond wil houden, lukt het.

Mijn vrienden pikken het van me als ik ergens dwars doorheen ga, dus dat scheelt weer.. ;):D

Ik weet wel hoe het hoort, hoor… Gaaap…

• edwin

ja is irritant..weet ook niet of je het alleen aan adhders toe kan schuiven.denk alleen dat wij er iets minder goed mee om kunnen gaan..grrrrr :D

• Greet

Pfff, ik heb ook geen adhd maar als sommige mensen beginnen… inderdaad!

Als het er zijn die ik goed ken (m'n ma bijvoorbeeld ;) ) , beweeg ik mijn arm zoals je dat bij een draaiorgel doet enneuh : het helpt maar het is wel vréselijk onbeleefd!

Greet

• anoniem

Oh, dat is eigenlijk ook een hele goede!! :D

oh, Greet, heb nog een heel off-topic vraagje, maar heb een Belg nodig.. :D En we hebben het hier toch over slap geklets, dus.. ;) Wat is of wat betekent iets als ‘ohtalieh!’?!

• edwin

Rofl :D

Merel schiet door..kijk uit dalijk krijg je de *Greep van Greet als je niet uitkijkt :D:D