Hallo Koetje,
Ik ken die gevoelens wel.
Bij mij was het echter andersom, vóór dat ik Ritalin gebruikte had ik daar veel meer last van.
De Ritalin geeft mij de gelegenheid juist wat meer met bijde benen op de grond te staan en me wat minder overal druk om te maken.
Ik heb nu ongeveer twee weken geen Ritalin gebruikt en merk dat ik daardoor tocht depressiefer wordt ik trek me de dingen meer aan en dat heeft geen goede invloed op mijn gemoed en dat van anderen. Mijn zoon van 10 zegt ook al, dat ik de laatste tijd zo sjaggerijnig ben en het is net alsof we elkaar minder goed snappen. Dat is voor mij het teken dat ik dus maar weer moet beginnen met Ritalin, want ik merk dat mijn negatieve ADHD-kant weer boven begint komen. Heeft natuurlijk ook met de tijd van het jaar te maken, het vallen van de blaadjes en minder beweging. Nu op dit moment kan ik helemaal niet fietsen, wat mijn grootste passie is en dat maakt het voor mij nog erger, Ik zit namelijk thuis met Ischias. Het was wellicht niet het goede moment om even met de Ritalin te stoppen.
Groeten, Albert.