Ik heb de doorbraak om eens rustig te zitten . ik heb een vriendin en die zorgt wel dat ik aan het werk blijf achter me buro dus zei bind mij smorgen voor dat ie zelf naar haar werk gaat om 7 uur vast aan de stoel en op de tafel ligt een stappel werk te doen die uitgewerkt moet worden en om 17 uur maaakt zij me pas los. Plassen kan gewoon in de luier. tussen de middag komt me vrindin even langs om eten te geven drinken en een schone luier om te doen terwijl ik rustig vast zit.

Wat geeft bondage toch een rustig gevoel.en je kunt door werken als je toch vast gebonden ben. er staat op de rand van de werkburo altijd drinken voor me . die zij neer zet als ie weg gaat. ik kan niet los klomen dan zij heeft de sleuteltjes mee genomen.

Mijn vriendin is instaat om adhd middels bdsm en sm volledig te genezen. zie het maar als een soort van eloctro schork therapie. als ik onrustig wordt is mij vriendin heel gemakkelijk , trek me broek naar beneden en slaat even flink op mijn blote billen en ik wordt weer een aantal dagen rustig. Nieuw onderzoek heeft aangetoond dat bij (SM) spanking er stoffen vrij komen die naar de hersenen gaan en je rustiger maken. Gisteren werdt ik voor het laatst op me blote kontje geslagen en om 18.15 naar bed gestuurd. Ik wordt als een kind behandeld door haar en ook getroeteld en verzorgt me . zij is meer mij strenge moeder en ik het kleine kind die nog wat strenge lessen nodig heeft maar ook die veel beloond wordt.En de pak voor mijn blote luier reet die de beheerster vond dat ik verdient heb , maar nooit van u heb gekregen heb ik maar door vertekld aan mijn vriendin en ook waarom . jeetje mina kun dagen niet zitten op een hardere stoel of zo. zij sloeg me billen blauw en stuurde me vastgebonden op bed voor 100 uur achterelkaar . ze bracht me tussen tijds even eenn schone luier. . lange gelegen met de beren op bed . en bij el;ke verschoning weer 100 klappen er bij. Wil je als beheerder nooit meer opstoken, Ik hou geen kontje meer over. en nog steend mag je me het komen geven.

met onderdanige groeten