hoi mas,ik had hier al op gereageerd maar bericht is niet geplaatst,is iets fout gegaan denk ik.weet niet meer precies wat ik had geschreven :? probeer t ff,iets van dat ik al echt van alles geprobeerd heb op alternatief gebied(inclusief manule therapie en ostheopathie, vitamine b6/magnesium,enkel de ene zegt die hoeveelhied en de ander zegt weer wat anders.sommige zeggen dat combi.b6/magnesium evengoed zou helpen als rytalin,maar welke verhoudingen,hoeveelheid weet ik nog steeds niet. is zelfs ergens op internet te lezen,bij google;vitamine b6 bv rytalin)en dat niets echt heeft geholpen en dat ik daardoor sceptisch ben geworden,vele gouden bergen en niets hielp,ieder dacht het wel eventjes te verhelpen of verbeteren,een arts zei een keer;(die was eerlijk) dit is veel te complex,je kunt beter reguliere medicatie gaan gebruiken,nou ik kan je zeggen ,dat zeggen natuurartsen o.d. niet snel. ik wil je ook daar mee zeker niet de hoop ontnemen want ieder kind reageert anders,ik denk alleen dat de combinatie adhd/odd erg complex is. neurofeedback,tja ik weet t niet,ik heb ook dat stuk op tv gezien ,ook ben ik bang als ik een nfb therapeut bel dat ik misschien geen eerlijk antwoord zal krijgen(sceptisch he) bsm,geen idee,misschien wil jet hier iets over zeggen of kunnen we het haar vragen.ik had ook nog iets gezegd van ;als je iets vind wat echt helpt bij je kind of een “gouden” therapeut zal ik je eeuwig dankbaar zijn,andersom geld dit ook,maar ik weet op t moment echt niet waar ik t zoeken moet.sterkte met alles en hou op de hoogte hoe t gaat aub,als je tenminste de energie hebt.hoe is het nu met o nu de strattera gestopt is?bij ons was er nl. wel heftig verschil,wat nu aan t verminderen is,de eerste week was t ergste,zodat ik haast ging denken,het deed toch wel wat,toch ben ik blij dat we gestopt zijn,het was voor r echt niet goed,maar dat wist je al. groetjes mirandamas schreef:

>

> Jammer dat niemand echt ervaringen heeft met internaten ed.

> Ik heb trouwens de psych vandaag gesproken en we gaan stoppen

> met Strattera, per direkt, hij verwacht geen

> ontwenningsverschijnselen. Clonidine vind hij geen optie

> omdat O.daar erg sloom van zou worden ( psych weet inmiddels

> natuurlijk wel hoe O. reageerd op medicatie). We houden hen

> eerst weer clean, en als het écht allemaal de spuigaten

> uitloopt ( en dan vooral thuis, ik ga hem geen medicatie meer

> geven omdat school daarop aandringt) kunnen we hem een halfje

> Risperdal gaan geven, maar daar ga ik niet van uit, dat is

> het allerlaatste wat we zullen doen. Ik ga me toch eens

> verdiepen in neurofeedback ed, ik moet toch wat!!

>

> groetjes van mas