hoi mas,daar schrik ik van ,wat je vertelt over risperdal,dat afvlakken is me verteld maar die tics dus niet,ik wist het ook niet. onbegrijpelijk want juist om zijn tics mag hij absoluut niet meer aan de rytalin.zal er zsm met haar(psyg)over hebben,hoe komt ze er dan bij om dat voor te stellen. en ja dat alternatieve circuit,wat ik al niet geprobeerd heb,van jongs af aan en ook nog tijdens de periode toen hij voor t eerst met dixarit begon.niets heeft geholpen,daarmee wil ik je niet de moed ontnemen want ieder kind reageert anders.maar het is telkens z,on teleurstelling,elke keer dacht ik,nu heb ik het gevonden,vol vertrouwen en bij een natuurarts leken er resultaten te komen zij het minimaal,helaas was dat ook van korte duur.hij zei me toen ook,dit is zo complex,ik vrees dat je toch met de reguliere medicatie aan de gang moet,nou ik kan je zeggen,dat zeggen alternatieve genezers niet makkelijk.heb echt van alles geprobeerd tot paragnosten toe.wat ik niet geprobeerd heb is neurofeedback en die methode waar jet over spreekt,bsm. bij beide heb ik t gevoel dat het misschien kan werken bij enkel adhd maar als dat gecombineerd gaat met odd krijg ik mn twijfels,misschien heb ik t mis en ligt daar nog een kans ,ik weet t ff niet wat te doen.dus mocht je iets vinden wat echt helpt zal ik je eeuwig dankbaar zijn ;-)ik zag pagina terug je bericht wat jouw zoon al allemaal gehad heeft aan medicatie,zitten ook ad,s tussen toch? tjee,wat een waslijst,wat vreselijk dat niets echt helpt,daar wordt je wel depresief van als ouder en kind,ben wel nieuwschierig wat jouw psyg te zeggen heeft over dixarit,volgens de mijne is dat 2de keus bij adhd,maar elke psyg. denkt,handelt weer anders vrees ik.ik kan erg weinig info vinden van mensen die dit gebruiken voor hun kids,drom is t al vreemd dat t tweede keus is,of ik zit in de war 2de keus adhd/tics.ik hoor t nog wel hoop ik.morgen weer gesprek school ,zal die opdc eens aankaarten,is daar een lijst van waar die allemaal zitten ofzo,ik ken t helemaal niet. sterkte intussen,groetjes van miranda mas schreef:
>
> Hoi miranda, bedankt maar weer, clonidine is eigenijk nooit
> voorgesteld, ik weet niet waarvoor, ikzelf was er ook niet zo
> kapot van geloof ik. Maar ik zal het er met mijn psych over
> hebben, wie weet….aan de andere kant, ik ga het toch eerst
> weer zonder medicatie proberen, ga toch het alternatieve
> circuit in, oid, die medicijnen doen meer slecht dan goed
> lijkt wel. Die dipiperon en risperdal, pas op, kijk uit, want
> het onderdrukt zoveel gevoelens dat ook de vrolijkheid weg
> is, geen humor meer:( en met tics is het helemáál niet slim
> om dit middel te geven. Deze medicijnen hebben juist als
> bijwerking tics! en die tics kunnen ook nog blijvend zijn!
>
> school: OPDC= Ortho Pedagogisch Didactisch Centrum.
>
> groetje van mas:)