Memo-oorlog

• Helga

Over SPAM-topics gesproken!:D:) Wat dacht je, ik sluit me maar aan??;)

Grtz,

• edwin

om eerlijk te zijn kan ik de tekst niet voor me halen..zullen best wel dingen zitten wat ik herken.maja doen zoveel liedjes ;)

• edwin

jah,maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr

Dit is spam met een doel.Ik bedoelde het met een grappige insteek(geen zorgen albert ik vatte deze memos dus alles behalve verkeerd op,moest er juist om lachen ;))

Maar ik miste een beetje de tijd dat we lukweg raak konden prikken en er altijd van die grappige situaties kwamen..soms viel ik echt van me stoel van het lachen.wou ff kijken of met deze topic of het ons nog lukte.Alleen iedereen reageert weer seriues..IEDEREEN herkent het en/of is nog erger! :D:D

nou ja volgende keer dan maar ;)

Groetjes Edwin

• maggie

hahahahah :-)

• Janny

Misschien… héééééééééél misschien wil Bernadette ‘het’ nog een keertje met ons “proberen” op de OUDE manier. Als we het heel lief vragen en beterschap beloven. Ik als eerste… wie weet!?

Ik weet wat je bedoelt.

gr en liefs

Janny

• Helga

Niet begrepen worden hoort toch bij ADHD??:D;)

Grtzz,

• maggie

hahahaahah die is leuk!misschien nog wat beters verzinnen ed! ik doe met je mee! want vind het nu ook maar een beethe tuttig hier!

• edwin

nah..opzich vind ik het prima zo hoor..maar soms mis je die tijd wel..was vaak lachen

• Bernadette

• Janny

Ho rustig maar…

je hoeft niet vandaag beslissen. Je mag er over na denken. (5 minuten of zo…)

;)

KUZZZZZ

Janny