beste mensen,
Ik kom eergisteren een beetje suf uit bed en computer een beetje en wil ff gaan douchen,maar niet eerst voordat ik naar de WC ben geweest.Maar wat ziet mij oog opeens..een geel memotje boven de WCpot..Ik citeer! 1: Niet ernaast plassen en lege rolletjes in de prullenbak (schaamd zich iets wat nu ))
Maar goed..na dit verwerkt te hebben wil ik me tanden gaan poetsen.wat ziet mijn oog op de spiegel hangen!?..een memo! 2:Doppen erop doen,Kleine moeite!
Moet niet gekker worden dacht ik(ben ik echt zo erg?)
Ok ik dus weer naar me kamer om kleren aan te gaan trekken.Nu niet meer verbaasd zie ik weer een memotje op de spiegel van me kast:
1:Kleding weg hangen als je het niet gebruikt.
2:Vaatwerk en flessen naar beneden doen
3:Als iets kleeft even afdoen met een vaatdoek het word zo voor mij wat leuker om boven te komen(ojee:+))
Whats next?..krijg ik dalijk memotjes op de voorkant van me hoofd?
Zijn hier al meerdere ouders bezig met deze onacceptabelle manier van memo-oorlogvoering??..Toen ik het zei tegen me moeder wat het moest betekenen zag ik sinds lange tijden weer een grijns op haar gezicht.Ik wist genoeg.1-0 voor moeder.
maar geeft niet.ondertussen sta ik dit te typen in een kamer die weer kleeft,petjes,handoeken,onderbroeken,sokken en allerlei andere dingen die rondslingeren in de kamer..1-1 volgende ronde! :D
Edwin