Gillen mag

• esther

Nog een voordeel van ADHD-ers: ze durven in de python, in het schip, in alles wat maar hard, snel en over de kop gaat in het pretpark. En waarom? “Dat is de enige plek waar ik mag gillen!” aldus mijn dochter.

• anoniem

Neeh… Ik durf nergens in!!

Maar gillen, kan ik wel heel goed! :D

Ik heb trouwens wel 20 knuffels gewonnen in paar daagjes kermis, heb ik toch nog een talent, met van die grijparmen… :D

• Helga

Gaat dan weer niet op voor die van mij. Durft niks. De speeltuin vroeger was een soort martel-plek voor hem. Nu is hij 12, maar nog steeds niks hard,hoog, snel ect.:)

• Jet

Fijne dag gehad in de Efteling?

gr. Jet

• maggie

hahahah tja dat ken ik alleen gil ik niet maar geniet. tja je moet toch wat zoeken om een uitdaging in te vinden en bij mij is het meestal hoe gekker hoe beter alhoewel ik niet zou durven bungee jumpen maar zet me in six flaggs neer en ik ben net een klein kind blijf rennen tussen de achtbanen lol

• anoniem

Heb het wel weer met andere dingen…

Paardrijden, laat mij maar lekker op een vliegerd!

Fietsen, zo hard mogelijk de bocht door zonder te remmen, en dan het liefst als beste… ;) (Overigens niet aan te raden!)

Dat soort dingen, dat wel… ;)

Oh en autorijden, huppaaa…

• Breedbekkikker

Nou, wij durven juist nergens in…en gillen doen we af en toe gewoon thuis, lucht lekker op!