ben er nog wel hoor

• maggie

mas ik denk aan je een dikke knuf voor jou en O en tja kies voor je kind he!

de grote mensen wereld is erg hard voor een kind met adhd !

jij ken het weten!

knuf mag

• Greet

sterkte, lieverd!

Greet

• mas

lieve prikkers, tranen met tuiten nu, wat zijn jullie lief. Ik zal proberen binnenkort weer eens te prikken want het doet me heel erg goed om dit nu ook weer allemaal te lezen, maar nu ga ik weer verder met zoeken, denken, regelen en tussendoor tot mezelf te komen.

liefs en dikke knuf terug aan jullie

mas;):)

• mas

Hoi adhd ma, even over Strattera, welke dosis strattera gebruikte jullie? en hoe is het afbouwschema als je wilt stoppen, ging dat zonder problemen? Wij denken wel dat het iets helpt, maar aangezien het op school helemaal fout gaat en wij ervan uitgingen dat het vergoed zou worden ( wat dus niet doorgaat) kunnen we het eigenlijk niet meer opbrengen, als het nu heel goed hielp was het een ander verhaal, maar daar lijkt het niet op.

groetje van mas

• Albert

Doe het rustig aan Mas.

Groeten, Albert.

• adhd ma

he mass

Onze T gebruikte 40 mg straterra, en daar konden we gelijk mee stoppen.

Dit hoefde niet afgebouwd te worden.

Inderdaad meis dat was ook onze reden om te stoppen, het werkte niet, gebruikte ritalin ernaast, en mijn portomenee werd zwaar aangetast.

Kijk helpt het wel oke geen punt, maar de keus was nu niet moeilijk.

Is de volgende dag gelijk weer met ritalin gestart en dit ging een stuk beter.

Weet je mas, de drukte was weg uit zijn hoofd, hij uit zich nu wel een stuk minder maar daar wordt hij op school mee begeleid door het PAD programma.

We zijn samen gestrat met de straterra en had zo gehoop dat het goed ging, ook bij jou.

Toen wij besloten te stoppen heb ik veel aan je gedacht, hoe zou het met O gaan.

Nu ik lees dat het ook bij O niet werkt is het voor mij duidelijk dat straterra dus blijkbaar niet bij iedereen aanslaat.

Meis heeeel veel sterkte en als je nog vragen hebt, ik ben er.

Hou je taai he, dikke knuffel adhd ma

• miranda

hoi adhd ma ik heb je berichten gelezen,je bent een van de weinige die ook strattera gebruikt(e) samen met mas,tenminste hier op t pb.ik heb t ook gehad ,je kunt er over lezen iets recenter heb ik erover verteld.het is nog zo nieuw dat je er maar weinigen over hoort,nou ja wij zijn dus alle drie gestopt inmiddels,weer een teleurstelling en een ervaring (helaas voor onze kids) rijker.maar wil je meer weten zie dan de eerdere berichten. ook jij veel sterkte,groetjes miranda

• mas

dank je adhd ma, gelukkig slaat die ritalin enigsinds wel aan bij jullie, hier dus helemaal noppes. We hebben echt al zoveel medicatie geprobeerdm let op:

Ritalin

Imipranime

Nortrillen

Aurorix

Dipiperon

Risperdal

Strattera

Melatonine

Visolie van Eye-Q

Wat blijft er over?

Dextroamfitamine ( of hoe spel je dat )

Clonidine

Maar ja, eerst maar even kijken hoe het zonder gaat.

knuf terug van mas;):)

• mas

oja, ook Concerta natuurlijk, moet je nagaan, ik hou het niet meer bij.

Ik snap alleen niet dat je met Strattera zomaar kan stoppen terwijl je het wel langzaam moet opbouwen? Ik zelf ga het liever afbouwen via lagere dosis.

Wat waren de ‘afkickverschijnselen’ ? ik zie er wel tegenop hoor, en mijn zoon wordt stapelgek van die medicatie, die is he spuugzat…ik kan dat goed begrijpen:(

mas

• adhd ma

he mas,

het hele rijtje is me bekend, we hebben ook al bijna alles gebruikt, en niets wat aanslaat.

van alle middelen krijgt hij bijwerkingen.

PAS OP met clonidine:

Bij onze T heeft dit gezorgd voor een totale blokkade, het kind kon zelfs niet eens meer praten.

Mas is een combinatie ritalin met rispedal iets.

Tís wat al die troep he, maar zoals je zelf nu ook ervaart kan het in sommige situaties niet anders.

even nog een vraag aan jou!

Heb jij een PGB.

Je zou met die PGB een oppas kunnen regelen zodat je er zelf wat vaker uit kunt met je wederhelft.

wij huren een part. psych (psychologe) in waar T 2 keer per week naar toe gaat.Moet zeggen dit werkt enorm goed.

hoor het nog wel van je.

Sterkte he, ook jij komt er wel het duurt alleen verekte lang.

Hou vol he, laat de moed niet zakken!