ben er nog wel hoor

• mas

Hallo, ik wil even zeggen dat ik er nog wel ben maar niet meer zo vaak lees en al helemaal niet zo vaak post omdat ik daar ff de tijd en de kracht niet toe heb. Het gaat heel erg slecht met O.ondanks dat hij nog steeds de Strattera slikt ( lekker duur trouwens). Thuis lijkt het wel iets te helpen, maar op school totaal niet, en ik zit gewoon tussen twee vuren, school en O. wie heeft gelijk, twee totaal verschillende verhalen. Afijn, heel gezeur, ik zie het ff niet meer zitten.

Maare, ik kom terug hoor en ben jullie niet vergeten!

groetjes van mas

• anoniem

Heel veel sterkte, Mas! :)

• Helga

Wij jou ook niet hoor Mas! Kom lekker ‘ uithuilen ’ meid!

Sterkte voor nu met alles. Na regen komt zonneschijn, echt waar!

Groetjes,

Helga:)

• edwin

Massie,

Ik miste je al een beetje.dacht die zit zeker op vakantie of zo.Ik hoop dat het snel met jouw en gezin wat beter gaat.Kom gewoon weer wat vaker wie weet helpt het juist wel een beetje prikken en natuurlijk weer slap lullen hier op de prik.want dat hebben we al een tijd niet meer gedaan volgens mij.Zal binnenkort weer is zon topic openen dat we ff flink kunnen tieren :9:D;)

Sterkte Edwin

• peter

ik jou ook niet mas

steun je in je proces veel kracht en liefde toegewenst

hg peter

• esther

Hoi Mas,

Je leest onze reacties toch nog wel, hoop ik? Ik vroeg me al een tijdje af waar je was gebleven. Balen dat de Strattera niet werkt. En wat jammer dat het mechanisme ‘kind slecht = moeder gaat er aan onder door’, wel altijd werkt.

Wat vindt O. er zelf van?

En….. heb je nog een plan B. over? Zolang er nog een plan B. is, is er nog hoop.

Of zullen wij, je broeders en zusters van het prikbord, een plan B. voor je verzinnen?

Sterkte, ook namens de ADHD stut en steun stichting

• cato

hoi mas,

sterkte met alles en we lezen/horen je wel weer hier.

groetjes cato

• Janny

Pffffffffffffff…

;)

• adhd ma

He mas,

Sterkte joh met O kun je wel gebruiken nu!

Even over de straterra.

Wij zijn er mee gestopt omdat het bij T op school niet werkte.

Kreeg na een paar dagen school al een telefoontje dat hij niet te hanteren was.

Thuis merkte we ook wel dat hij chaotischer was maar dacht het zal wel aan mij liggen.

We hadden immers goed hoop, niet dus.

Nu weer terug aan de ritalin, dit werkt gewoon het beste bij hem.

Ja meid die straterra kei duur, en als het dan niet brengt wat je ervan verwacht is dat voor iedereen een grote terleurstelling.

de apotheker wist me te vertellen dat er al meerdere kinderen mee waren gestopt die naast adhd ook pdd-nos hebben.

Dit schijnt bij deze kinderen niet goed te werken, nou dat hebben we dus ondervonden.

Hou je taai he!

Adhd ma

• bea veenstra

sterkte ermee Mas!!!

Groeten en liefs

Bea