Delfzijl

• Jet

Hé Janny,

Vandaag heb ik de Topografie van Groningen geleerd. Tenminste de jongste moest het leren en dan zie je ineens weer dat ik toch echt niet meer wist waar Oude Pekela lag.

Ik zag Delfzijl, moest gelijk aan jouw denken en kwam tot de conclusie dat je toch echt een heel eind in het hoge noorden woont.

Niet echt een zinvol bericht geloof ik, maar ik vond het gewoon grappig dat je, door alleen al een plaatsnaam te horen, zo de dingen met elkaar verbind. :-)

gr. Jet

• edwin

Weet je wat jouw en janny dan weer verbind..SPAMTOPICS!!

Frapant he!?? :D:D:D

• Janny

dat je aan me dacht in het uiterste puntje van het Noorden!!!

gr en liefs

Janny

• anoniem

:D:D:D

• Janny

lummel! ;)

• Jet

Hoezo spamtopics ;-),

Het is een hele klus hoor een ADHDer de topografie van Groningen te leren. :D

Dat je dat als niet ADHDer als problematisch ervaart wilde ik jullie besparen. (hoe leg je aan een kind uit dat je zelf ook niet weet waar bepaalde plaatsen liggen?) Zeker eentje die het zo wie zo allemaal maar onzin vind.

Uhm, mam, jij bent ze toch ook allemaal vergeten. Waarom moet ik ze dan leren als ik ze dan toch weer vergeet? Kan ik ze toch beter helemaal niet leren? Mag ik dan nu gaan voetballen?

Weet je wat schat, dan ga ik ze ook weer leren en dan kunnen we elkaar overhoren!

Tja, en toen kwam ik Delfzijl tegen, en weet ik nu ook waar het ligt. En waar Janny woont.

Dan zal ik de spam eruit halen en vragen of het alleen een ADHDer is die op deze manier denkt of dat er meerdere zijn die het nut van topografie niet helemaal inzien!

:D:D:D

gr. Jet

• edwin

Dan zal ik de spam eruit halen en vragen of het alleen een ADHDer is die op deze manier denkt of dat er meerdere zijn die het nut van topografie niet helemaal inzien!

weet je jet..ik heb nu geloof ik een antwoord waarom vrouwen niet kunnen kaart lezen..jullie topografisch vermogen is gewoon niet erg groot.niks met adhd te maken.bedankt!..Ik snapt hem nu :D:D

• Jet

En toch Edje kan ik echt geweldig goed kaartlezen. Super zelfs….al zeg ik het zelf.

Toen ik nog lid was van de motorclub hielp ik mee met het uitzetten van motortoertochten. Dan zoek je juist de kleine weggetjes op…

Of met een grote kaart van Parijs op schoot en dan toch precies voor de Eifeltoren uitkomen. Kijk dat ik dan niet goed weet waar Parijs ligt is een bijzaak toch :D:D:D:D

gr. Jet

• edwin

whaha..ok ;)

• Janny

beetje koest Edje hè, anders krijg je mij ook een kattebelletje!

;)