Hoofdpijn en ADHD??

• adhd ma

Hoi,

Ja hoofdpijn, nou hier hebben de kinderen beide last van.

Kan ook niet anders he met al die drukte in hun hoofd.

Mijn zoon is er zelfs een aantal weken voor thuis geweest van school, een totale burn-out door te veel druk.

En daar kreeg hij hoofdpijn van.

Groetjes adhd ma

• Janny

Ik zou het beter uitgezocht willen hebben. Míjn huisarts zegt dat een gewoon gezond kind géén hoofdpijn hoort te hebben!

En dit heb ik altijd voor ogen gehouden…

gr

Janny

• Jet

Misschien zou je met je zoon eens langs de osteopaat kunnen gaan!

Die controleert of de schedelbotten goed staan en of er belemmeringen in de nek zijn.

Als je de “lichamelijke” oorzaken kan uitsluiten dan pas zou ik verder aan ADHD en de onrust in hun hoofd denken.

gr. Jet

• petra

Gelukkig zit er hier in Rotterdam een praktijk met osteopaten.Ga morgen even bellen en het probleem voorleggen.Heb ook net ff op het internet gekeken of het wordt vergoed door het zilverenkruis niet alles maar wel een deel.Want het is best wel prijzig.Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Petra

• Jet

Ik ben zelf bij Corinne Timmers hier op het villapark geweest. Hele aardige vrouw, hele goede osteopate.

Timmers-Groenewegen, C.D.M.

Villapark 3

3051 BP Rotterdam

010-4611955 (is vlak bij Correct zakelijk of busines of zo)

Zelf ben ik bij het Trias verzekerd. Een consult is 70 euro en daar krijg ik 35 euro van terug. Er zijn weer andere verzekeringsmaatschappijen die het hele consult vergoeden, maar dan mag je per jaar maar tot een bepaald bedrag komen.

gr. Jet