Hallo allemaal,
ik heb een vraag en hoop dat iemand mij verder kan helpen. Mijn zoon van 9 jaar heeft adhd en slikt nu zo,n 2 jaar ritalin en dat gaat eigenlijk verder heel goed, zo goed dat ik nu verder bij de huisarts loop en niet meer naar de kinderpsygiater hoef.
Nu begon mijn zoontje van de zomer te knipperen met zijn ogen en vertelde dat hij pijn zijn ogen had, dus op naar de huisarts en daar kreeg ik druppels voorgeschreven om te kijken of hij allergische reactie heeft voor hooikoorts, maar dat hielp niets, ook oogdruppels om zijn ogen vochtiger te houden hielpen niets, dus nu dan maar uiteindelijk een verwijskaart gekregen voor een oogarts (had ook al een ogentest laten doen, maar die was goed). Nu kwam er toevallig een moeder vanmorgen naar mij toe en dat was haar ook al opgevallen dat mijn zoontje zo met zijn ogen knippert en zij weet dat hij adhd heeft, en zij opperde het idee dat het misschien gilles de la tourette kon zijn (zij heeft familie met tourette) en omdat adhd met tourette ook vaak een combinatie is begin ik daar weer over te twijfelen!
Heeft iemand van jullie hier misschien ervaring mee of een tip of idee voor mij?
Alvast bedankt.
groetjes Jacqueline