GOUDEN tip gevraagd! Stel je hebt...

• Janny

muziekles… :D:D:D

Het gaat al 1 jaar geweldig! Goed, leuk, gezellig, kortom enthousiasme geen gebrek.

Maar dán! Word je geacht iets te leren wat plótseling niet meer zo van een leien dakje gaat. Een liedje uit je HOOFD leren spelen!! Helemaal zonder noten, uit je hoofd. (Boer van zeg je van mijn kippen!) :?:?

En wat denk je? Dat die verrekte boer wat van mijn kippen zeggen wil!!! Nóóit een keer!

De leraar zei me maandag als het niet gaat geeft het niks en DÁT is het knelpunt!!! Bij mij geeft dat namelijk wél wat! Ik kan er niet van slapen…

Nu heb ik iets, wat dan ook, een tip, liefst een gouden tip, goede raad of zo…. nodig om vooral níet op te geven. Want dat is wel het laatste wat ik wil namelijk…

snik… de boer wil niks van mijn kippen zeggen. De toetskant gaat wel, maar niet samen met de bassen.

liefs

Janny

• Albert

Dat is de Clou Janny,

Pas als het met die baspartijen lukt, dan verteld die boer wat hij van je kippen denkt.

En als je de Weense wals kunt spelen, gaat hij je ook nog zeggen wat hij van je haan denkt.

Dus, nog even oefenen.

Groeten, Albert.

• Greet

whahahaha Janny,

het is vreselijk ongepast, ik weet het, maar ik lig in een deuk : dat was nl het eerste liedje dat ik op de piano leerde spelen in de muziekacademie en ik HAAT het nog steeds, al zei de boer bij mij toen wel degelijk iets van mijn kippen wegens ‘alleen toetsen’ op een piano…

SUCCES, meid!

• Janny

Ja hoor! Aan jou heb ik wat… JIJ zegt namelijk precies hetzelfde als mijn leraar!!!

(dat walsje…)

:D;)

Ik ga door…. tot ik er bij neerval desnoods…

gr en liefs

Janny

• anoniem

Oefenen, oefenen!

En je dan ook nog es niet druk proberen te maken…

MOEILIJK!!

Herken het maar al te goed, frustrerend, als dingen niet lukken, die juist belangrijk voor je zijn… :s

• Janny

LACH NIET!!!!!

De boer begint de kippen nét te ontdekken! een beetje…..

wordt vervolgt!