En ik ga deze keer met Eddepet mee!
Hey,
ik denk dat het een en ander wel verband met elkaar heeft, maar ik weet niet hoe. Overigens wil ik wel zeggen, zonder iemand te beledigen hoor!, dat er in dit topic wel gedaan word alsof adhd'ers heel andere mensen zijn. Denk dat je niet moet overdrijven… Net als iedereen zo trots is op zijn ‘goede adhd-eigenschappen’. Het is wel fijn, dat je de goede dingen aan jezelf ziet, maar pas wel beetje op dat je niet overdrijft..
Maar goed, gevoel voor rechtvaardigheid, denk dat dat voor iedereen anders is. Denk wel de meeste mensen met adhd heel sterk gevoelsmensen zijn, en dat dat ook zijn effect heeft… Niet iedereen heeft last van zijn geweten bijvoorbeeld, maar meeste adhd'ers denk ik, toch wel. Komt bij dat ik vaak dingen doe die ik vaak dom vind van mezelf. Is ook een soort van rechtvaardigheidsgevoel, maar dan van mij naar de omgeving.. (Of ben ik niet meer te volgen…)
hihi…
Hallo Maggie,
Er zijn binnen de ADHD kenmerken zoveel variaties, dat het inderdaad best zou kunnen zijn, dat deze eigenschap zich bij jou niet op die manier uit.
Net zo goed dat ook ticks bij mensen verschillen kan dat met andere eigenschappen ook denk ik.
Bij de één concentreert zich dat op het rechtsvaardigheidsgevoel en bij de ander weer ergens anders op.
Groetjes, Albert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?