Ja Det,
zo gaat dat met groter wordende kinderen hè.
Het ene moment zitten ze in de luiers en het andere op kamers.
Maar, je mag blij wezen dat dat het enigste is, kun je tenminste nog eens een bakkie bij hem drinken en och die was, mag je waarschijnlijk ook nog wel een tijdje doen. En eten, ja niets is lekkerder dan uit moeders keuken hè.
Met mij, was het toch wel even schrikken voor mijn ouders hoor, ik wilde gelijk gaan emigreren toen ik 18 was. Heb nog even snel m'n rijbewijs gehaald hier en een paar maanden later zat ik in het vliegtuig.
Ze hebben me laten gaan, omdat we daar familie hadden met een eigen bedrijf en ondanks dat het pijn in hun hart deed mij te laten gaan, vonden ze het toch ook wel een goede leerschool voor mij.
Bij mijn oom en tante ben ik ongeveer een jaar gebleven en heb toen mijn vleugels nog eens uitgeslagen en ben in Nieuwzeeland rond gaan trekken en heb overal een paar maanden gewerkt en zo.Toen ik me bij een stuntteam aansloot en daarover aan mijn ouders schreef, kun je nagaan dat die toen nog meer ongerust waren.
Ik schat zo in, dat Niels het wel een beetje oudervriendelijker zal aanpakken, want stel je voor, dat je alles zelf zou moeten doen op die leeftijd tegenwoordig. Daar zijn die kids toch niet meer aan gewend vandaag de dag, of vergis ik mij?
Groetjes, Albert.