NOOIT had ik gedacht dit nog te mogen meemaken :
EINDELIJK heeft ‘brusje’ Anne-Sophie (sinds 1 september 17) een GROTE broer (sinds 3 september 21!!!!)
Ze hebben quasi dezelfde vriendenkring en broerlief behoedt haar voor stommiteiten (zijn vrienden zijn namelijk op jacht sinds ze opnieuw ‘vrij’ is en worden boven de rooster gehouden ).
Mensenlief, dit zijn momenten om te koesteren, ook al zijn ze wellicht van korte duur.
Vorige zaterdag werd Olivier 21 en het was feesten geblazen natuurlijk!
Eregenodigde : zijn zus die onder broers' vleugels meegetroond werd en waar vooral mee gepronkt werd (ze is mooi, kan er ook niks aan doen en heb even geen zin in valse bescheidenheid).
Voor de eerste keer had dochter geen ‘uur van thuiskomst gekregen’ maar om 5 u vond Olivier het ‘welletjes geweest’ en zijn ze samen huiswaarts gekeerd.
Het is wellicht weer voorbarig en van korte duur maar hier geniet ik dus met volle teugen van!
Groetjes van een gelukkige (mag het ook eens?) en vooral trotse Greet
P.S. Blijkbaar heeft O. dan toch (deze maand… ) iets opgestoken van het gat in z'n hand van vorige maand…. : van een mobiel-rekening van 95 !!!!!!!!!!!!!! euro naar 27 euro…………….!
Ik weet wel dat het volgende maand weer een totaal ander verhaal kan zijn maar laat me even genieten.
Tweede mooi moment : Anne-Sophie (zonder ADHD maar mèt dyscalculie) heeft dit schooljaar - laatste jaar middelbaar onderwijs- wiskundeles van de leerkracht waar IK bijles van krijg om mijn schat te kunnen helpen! Mijn schooljaar kan niet meer stuk! Naast een prachtige lesrooster (namiddagen vrij om dochter met dyscalculie te kunnen helpen) ook nog een leerkracht wiskunde die vorig jaar de onderste steen boven haalde om ons bij te staan in onze strijd tegen onbegrip!)