"'tkan verkeren", sprak Bredero

• Greet

NOOIT had ik gedacht dit nog te mogen meemaken :

EINDELIJK heeft ‘brusje’ Anne-Sophie (sinds 1 september 17) een GROTE broer (sinds 3 september 21!!!!)

Ze hebben quasi dezelfde vriendenkring en broerlief behoedt haar voor stommiteiten (zijn vrienden zijn namelijk op jacht sinds ze opnieuw ‘vrij’ is en worden boven de rooster gehouden ;) ).

Mensenlief, dit zijn momenten om te koesteren, ook al zijn ze wellicht van korte duur.

Vorige zaterdag werd Olivier 21 en het was feesten geblazen natuurlijk!

Eregenodigde : zijn zus die onder broers' vleugels meegetroond werd en waar vooral mee gepronkt werd (ze is mooi, kan er ook niks aan doen en heb even geen zin in valse bescheidenheid).

Voor de eerste keer had dochter geen ‘uur van thuiskomst gekregen’ maar om 5 u vond Olivier het ‘welletjes geweest’ en zijn ze samen huiswaarts gekeerd.

Het is wellicht weer voorbarig en van korte duur maar hier geniet ik dus met volle teugen van!

Groetjes van een gelukkige (mag het ook eens?) en vooral trotse Greet

P.S. Blijkbaar heeft O. dan toch (deze maand… :D) iets opgestoken van het gat in z'n hand van vorige maand…. : van een mobiel-rekening van 95 !!!!!!!!!!!!!! euro naar 27 euro…………….!

Ik weet wel dat het volgende maand weer een totaal ander verhaal kan zijn maar laat me even genieten.

Tweede mooi moment : Anne-Sophie (zonder ADHD maar mèt dyscalculie) heeft dit schooljaar - laatste jaar middelbaar onderwijs- wiskundeles van de leerkracht waar IK bijles van krijg om mijn schat te kunnen helpen! Mijn schooljaar kan niet meer stuk! Naast een prachtige lesrooster (namiddagen vrij om dochter met dyscalculie te kunnen helpen) ook nog een leerkracht wiskunde die vorig jaar de onderste steen boven haalde om ons bij te staan in onze strijd tegen onbegrip!)

• edwin

goed zo greet..enjoy ;)

• jeannet

dit zijn de goede momenten, en die verdienen we ook. of niet soms.

• esther

I'll be back, sprak Schwarzenegger

Dan maar de lucht in, sprak van Speijk (speciaal voor Jolanda)

Ik kwam, zag en overwon, sprak Ceasar

Met bloed, zweet en tranen, sprak Sir Winston Churchill

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former, sprak Albert Einstein

Elk nadeel heb z'n voordeel, sprak Johan Cruijff

Neem er een rosé op en geniet met volle teugen van je kroost, sprak Esther

• Greet

zeker weten!

• edwin

hahaha..dat zijn een paar mooie ^^ :D

die van albert is helemaal leuk

• Greet

over originaliteit gesproken, Esther : ‘ dat kan tellen’ zeggen we hier in het Antwerpse!

• Greet

Haha Edje,

en ikke maar zoeken naar een reactie van ‘onze’ Albert!

Maar 't was een uitspraak van Albert met de kleine hersentjes ;)

• Janny

Heerlijk toch! Houdt vast dat moment! 't Vliegt zo maar weer weg! :D

95 Euro???? :D Da's niks man! Hier hadden we er eentje van 165…… díe heeft ie gevoeld!

En ook mijn stel monstertjes trekt samen op en past broer (20) op zijn kleine zusje (25) en dat doet ie met overgave!

“Kom aan mijn zusje dan kom ik aan jou!”

Ach. en dan weer hebben ze ruzie… zelfs op die leeftijd!

:D;)

• jeannet

over telefoon rekeningen kun je het beter niet hebben, krijg je spontaan een hartverzekking. De top is hier bijna 500€ geweest en 250€ is heel normaal.(dan heeft hij erom gedacht).