nou t is dus gebeurt.maandag was de bon dus ontploft.meneer spijbelde weer eens een keer.schooljaar was net 3dagen oud.ik was helemaal gek.er viel totaal niet met m te praten.ook begon hij de nodige dingen te vernielen.ik heb m duidelijk gemaakt dat t over was en dat hij voor de avond opgerot was.zo letterlijk had ik t gezegd.toen begon hij helemaal.jeugdzorg opgebeld met de mededeling zoek maar iets hij vliegt eruit.maar dat gaat zo maar niet zei ze.dat laat ik jou zien zei ik.ik ben t zat.jullie doen maar hoe jullie t willen nu ken je t met m bekijken.maar er zijn geen plaatsen zei ze.dan slaapt ie maar bij jou zei ik.ze wilde dat ik redelijk bleef maar ik vind dat nu de maat vol was.ik naar de huisarts terug.alles weer uitgelegd.hij beloofde te bellen.xonar er weer bij en zijn vader.nou die zijn flink van leer getrokken tegen m.de honden lustten er geen brood van.hij word nu als een klein kind gebracht en gehaald van school.op school word hij heel goed in de gaten gehouden en er vind elke week een gesprek met m plaats.ik heb t ze ook allemaal uitgelegd wat thuis speelt.als ik op jeugdzorg moet wachten dan weet ik t wel.ik doe t wel zelf.hij is dus wel nog hier thuis maar zijn vader zit 24uur per dag op zijn lip.ook heeft de huisarts t voor elkaar gekregen dat jeugdzorg er spoed achter zet.en hij wacht maar 1week anders onderneemt hij stappen.gelukkig eens mensen die luisteren.ik sta op t randje van overspannen zei de huisarts,dat ken best kloppen want zo voel ik me ook.doe nix anders als huilen.maar ik heb nu wel flink van mij afgebeten.mijn zoon weet dat t menens is,ik had t misschien niet zo cru tegen m moeten zeggen maar t is nu eens tot m doorgerdongen dat ik t meen en dat er met mij niet meer te spotten valt.de school werkt in elk geval mee.dat is weer een pluspunt.xonar staat ook geheel achter mij.en de huisarts doet egt zijn best voor me.nu hoop ik ook dat t bij jeugdzorg snel geregeld is en dat hij doorverwezen word.in elk geval is hij sinds gisteravond flink rustig en vandaag ook.ik heb m ook gewaarschuwd.als hij weer begint begin ik ook maar dan sla ik m zijn kop eraf.dat heb ik ook tegen mevr jeugdzorg gezegd.nu weet ze precies hoe ik me voel en waar ik nu toe in staat ben.en nu begint ze te rennen.ook is hij vandaag gewoon op school geweest.gelukig maar.wat een rustige dag.verder heeft hij huisarrest en msn verbod.een hele week lang.ik vind dat niet meer als terecht.na wat hij allemaal heeft uitgehaald.ik hoop nu wel dat alles nu snel gaat want ik ken nu echt nix meer hebben,ben totaal op.ben honsmoe,huil de hele tijd maar ken dan ook nog niet slapen.ik rek dit niet lang meer en dat heb ik ze ook allemaal duidelijk gemaakt.dan verklaren ze mij maar voor gek.ik vind t wel goed.ik ben ook maar een mens.en geen robot.ik heb ook gevoelens.de kruik is op dit moment niet gebarsten hij ligt gewoon in diggelen.wat hier gebeurt is is niet zomaar te lijmen