dank jullie wel voor de reacties.ik weet niet meer wat ik moet doen op t moment.ben inlichtingen op aan t vragen over internaten.maandag komt xonar weer en de huis arts gaat dus contact opnemen met jeugdzorg als binnen 1 week er niks gedaan word.jea janny daar ben ik dus jankend naartoe gegaan. Dat is helemaal NÃÂET erg! Laat je emoties maar zien en gaan… Hulp krijg je pas werkelijk op het moment dat je zèlf aangeeft dat je er niet meer zonder kunt en er bij wijze van spreken om GILT… en dat hielp.hij zei ook dat er eens wat MOET gebeuren en dat t zo niet verder kan. en wat mijn zoon betreft hij zal veel moeten doen wil ik dit allemaal vergeten. dát… moet eventjes GOED tot hem doordringen… dat schoppen was de druppel. mee eens!!! Méér dan… mijn dochter begint er echt onder te lijden.die moet ook constant huilen. ook dit herken ik… Op een moment in ons leven had één kind zoveel (nehatieve) aandacht nodig dat het andere kind er onder leed… ik praat veel met haar en gelukkig begrijpt ze alles wel.ook waar ik mee bezig ben.maar ook zij is bang dat t eens egt mis gaat. dát Jolanda… was dus destijds oook precies MIJN grootste angst… zij weet ook dat ik nu NIET meer voor mijn zoon aan de kant ga.ik heb m altijd gewaarschuwd van mij af te blijven.en dan kunnen ze zeggen negeren en omdraaien.nou sorry ik laat mij net schoppen.wat is t volgende.mij een hoek intrappen?mooi niet.ik ben niet sterk.hij is krachtiger als mij,maar dat laat ik dus egt niet toe. HOUD JE JE HIER OOK AAN????? dit was gisteren de druppel.de emmer is nu over gelopen.ik hoop nu dat ze aan alle kanten zien hoe broodnodig we hulp nodig hebben en dat ze moeten opschieten.dat ze daar boven in den haag maar eens wat meer geld vrijmaken voor deze instanties.anders mogen hunnie voor 1 week eens onze kinderen lenen.kijken hoe snel t dan ging.dan merkten ze zelf eens in welk schuitje wij zitten.na nog geen dag brachten ze ons onze kids terug.maar nee.overal word geld aan besteed.behalve aan dingen die echt nodig zijn.daar word op bezuinigd.en moeten wij t ons maar opsoppen.sorry dat ik dit nu zo zeg,maar zo is t wel.ik ben echt pisnijdig.niet alleen op mijn zoon maar vooral op die bureaucratie.gisteren de hele nacht nix geslapen.alleen maar piekeren over wat er gebeurt is en wat er nog gaat gebeuren.ik wil m echt niet kwijt,maar zo wil ik ook niet meer verder. al zou je het ook wél willen… je KÚNT zo niet verder… tenzij je er zelf helemaal aan onderdoor wilt gaan…. vecht voor jezelf! Je bent het waard! Je bent mens… als ieder mens… gelukkig begrijpen jullie mij.ik hou toch wel van m,en daarom wil ik de juiste beslissingen nemen.als alles nu eens wat opschoot wist ik misschien ook wat ik moest gaan doen.van de ene kant denk ik internaat,maar mijn andere kant zegt wacht af tot hij de testen heeft gehad.maar dan moet dat niet nog weken gaan durenik hoop echt dat de huisarts meer gedaan krijgt en dat ik geen voorbarige beslissingen hoef te nemen.want ondanks alles wil ik m toch niet kwijt. ik wil m alleen zo graag helpen.maar alleen gaat dat niet. dat kan pas op het moment dat hij er zelf open voor staat… maar ja nog even dan is t maandag en dan wwet ik hopelijk meer.mijn buurvrouw heeft mij een telefoon nr gegeven van een kinderpsych.kijken of die mij kan helpen.die heeft zij ook,want haar zoontje heeft ook ADHD en een autisme.met haar kan ik gelukkig ook praten.zij begrijpt ook hoe ik me voel.en kijk bellen kan ik altijd.nee heb ik ja kan ik krijgen.ik probeer nu alles.ik moet toch iets doen. ja, je moet iets doen! Kop op! VECHT voor wat je waard bent!
Janny