het is gebeurt.er is iets geknakt in de relatie met mijn zoon.gister voor de 1e keer weer naar school.smiddags belde school dat hij migraine had en wat ze moesten doen.ik zei pijnstiller en gewoon op school blijven.ik had er al een raar gevoel bij.en dat was juist.hij wilde alleen maar weg van school.hij wilde ze wijsmaken dat hij migrainepillen had die niet hielpen dus paracetamol helpt helemaal niet.dit was gewoon gelogen.ik heb nu ook gezegd wat er ook is,mij bellen.dat doen ze ook.maar je.resultaat:meneer superlink omdat ik m niet naar huis had laten komen.bleef na school weg tot 01.00.toen hij binnen kwam had hij gelijk de mededeling ik ga morgen niet naar school.zeg maar dat ik migraine heb.ik zei NEE.laat ik je zien zei hij.smorgens maak ik m wakker zegt hij je weet toch wat ik zei ik ga niet.ik trok zijn dekbed weg en zei eruit.deed hij niet.ik een washand met koud water gepakt en door zijn gezicht ermee.schopt hij naar me,raak.daarop kreeg hij er een van mij.schopt hij weer,weer raak.daarop kreeg hij een hardere met de mededeling als hij t nog 1 keer deed dat ik m zijn tanden eruit sloeg.ik was t zat.heb m altijd gezegd met zijn handen van mij af te blijven.op dat moment dacht ik ik gok t erop wat er gebeurt.schopt hij weer is t kassa en dan zie ik wel waar t schip strand.ik weet dat ik een groot risico liep.maar ik was t egt zat.hij bond toen in maar kwam er niet uit.weer het washand,werd hij zeer agressief maar hield zich in.hij heeft me alleen de nodige verwensingen en scheldwoorden naar mijn kop gegooit,waarmee hij mij ook flink pijn heeft gedaan.uiteindelijk eruit gekomen schooltas gepakt en vertrokken met de mededeling ik ga niet naar school.ik had een afspraak met xonar vandaag en heb daar alles tegen verteld en ook dat ik t zat ben en dit niet meer pik.belt ondertussen de school dat meneer er dus niet was.heeft die man van xonar hem gebeld en hem gezegd direkt na huis te komen.hij mopperde flink maar kwam.zijn vader was inmiddels ook ingelicht dat hij spijbelde.die man had hem flink de wacht aangezegd en hij kreeg van mij huisarrest.ik moest later nog even naar de winkel en toen is meneer pleite gegaan.ik m gebeld maar hij kwam niet naar huis.om 9uur moet hij zowiezo altijd thuis zijn maar hij kwam niet.ik ben nu zo ver dat hij t zich maar opknoopt.maandag komt xonar weer en hij werkt zich nu zelf in de nesten.want niemand pikt dit nog.ook ben ik gister bij de huisarts geweest om hulp te vragen.ik moet nu maandag xonar met jeugdzorg laten bellen om te kijken hoe lang t nog duurt tot die tests beginnen.en als dit niet binnen 1week is dan gaat hij zich er eens mee bemoeien.omdat ik nu al maanden aan t sukkelen ben zonder resultaat.je ziet t eerst moeten er bijna ongelukken gebeuren wil je iemand helpen.maar tussen mij en mijn zoon is er nu iets geknakt.hij is te ver gegaan,VEEL TE VER.en dat heb ik m ook gezegd.t is afgelopen nou.ik heb te lang met me laten sollen en dat is over.echt over.hij moet nu heel veel doen wil hij t goed maken bij mij.nu ik dit type moet ik weer janken.er is egt iets kapot.en dat is niet zo maar te lijmen.egt niet.en hij voelt t aan.ik wagt nu maar tot maandag en hoop dat alles nu eens aan de rol komt.voor er nog meer kapot gaat.dit heeft mij zo geraakt dat is met geen pen te beschrijven.waar heb ik dit aan verdient