ik heb een heel verhaal graag zou ik willen weten hoe je zoiets het beste kunt aanpakken, mijn schoonzusje woont nog met nog andere kinderen bij haar ouders thuis nu is het zo dat ze een vriend had die en drugs rookt en drinkt, na veel ruzie zijn ze uitelkaar hij is 18 zij 16 maar thuis wil ze niet luisteren naar haar ouders ze doet waar ze zin in heeft wil met niemand praten je krijgt geen enkel kontakt met haar nu is dat uit met deze jongen maar gaat meteen door naar een ander die notabene nog een vriend is van de vorige jongen hij is 21 jaar en woont op zichzelf nu blijft ze vaak bij die jongen komt naar huis wanneer zij dat nodig vindt, op school was ze de eerste dag ook niet komen opdagen en het is nog wel haar vervolg opleiding richting spw kinderopvang de vader heeft overal nieuwe sloten op de deuren laten maken en vindt dat ze op normale tijden thuis moet komen door de weeks en niet bijna om 12 uur snachts dan blijft ze maar lekker buiten staan, maar haar moeder doet dan maar weer de deur open want die ligt anders de hele nacht wakker van de stress wat zouden jullie doen jeugzorg hebben ze echt niets aan overal zijn wachttijden het meisje zelf heeft 1x een gesprek gehad met iemand van het riagg maar ze zegt gewoon niets dus dat heeft ook geen zin ze gaat er gewoon niet meer naar toe, op de school zeggen ze dat ze een curcus sociale vaardig heden moet gaan volgen voor de sociale contacten ze leeft zo lekker haar eigen wereld en houdt met niemand rekening haar ouders staan niet op 1 lijn met hun opvoedkunde dus is ook niet bevordelijk, haar vader zegt ze zoekt het maar uit ze wil toch niet luisteren maar de moeder gaar hier aan onder door die kan dit niet, wat zouden jullie in dit geval doen ze rookt soms ook wiet, werken doet ze niet ze komt gewoon overal te laat of ze meldt dr eigen om de haverklap ziek wat kan daar nu nog van terecht komen ze is nu ruim 16 ja nu zeiden ze bij jeugdzorg dat ze eventueel naar het opvoedburo kunnen bellen, maar ja bellen en je komt niet verder
er moet toch iets zijn waar je wel verder mee komt zo eindigd dit kind met toch wel een levens groot probleem in de goot.Er is overigs geen afwijken of psychiatrische aandoening bij haar bekend er is in ieder geval nooit iets getest dat gaat ook niet want ze zegt gewoon niets daar als ze er is