AZG ad(h)d onderzoek

• ria

Hi,

ja, die vragen van het psygologisch onderzoek moest ik met ja of nee beantwoorden maar vaak wist ik ook niet of het nu eigenlijk wel echt een ja was, want natuurlijk is het ook niet zo zwart-wit.

en bepaalde vragen die ik me achteraf herinnerde zoals: “ik heb veel geduld” heb ik met ja beantwoord terwijl het dus een vette nee is. Ja, vaak wist ik gewoonweg het antwoord niet op de vraag want bij mij is het de ene keer zus en de andere keer zo.

ik ken mezelf geloof ik niet zo goed.

Het kan zo zijn dat ik met de 2nd opinion de zelfde vraag weer krijg als bij de eerste keer en dat ik mij het antwoord heriner wat ik dus bij de eerste keer heb beantwoord en dat weer doe bij de 2de keer. (snap je)

Maar ik had dus van jannie begrepen dat het dus alleen vragen waren en niet echt testjes ofzo, om het geheugen te meten of ruimtelijk inzicht. en idd sommige antwoorden kan ik mij noch wel herinneren van die testjes.

Ik wil graag een 2nd opinion omdat ik weet dat ik het die keer met het psychologisch onderzoek het enorm heb verprutst zoals de concentratietest. een volle blaas van de zenuwen is niet echt goed voor de concentratie natuurlijk.

en heb dus zoiets van die dingen wil ik graag over doen. de geheugen en concentatietesten.

want ik vraag me af of mijn problemen wel als oorzaak de concentratietekort is misschien is het ook wel enorme faalangst ofzo.

en heb het gevoel dat ik enorm dom ben. en ik heb dus niet dat het gevoel van domheid weg is gegaan door de diagnose add. omdat ik denk dat ik gewoon dom ben ipv dat ik add heb.

groetjes ria

• Greet

JIJ dom? Zet het uit je hoofd! Ik denk dat ‘het er wel degelijk inzit maar er, net zoals bij de meeste ad(h)d-ers niet uitkomt’ en da's een héél verschil, niet?

Greet

• Janny

zó… en dát het juffrouw Greet nu eens eventjes mooi gezged! Zeg NÓÓIT dat je dom bent!!!!