wíe van jullie schrijft? (bijv. dagboeken)

• Janny

???

Ik wel. Altijd al gedaan. Schrijven is voor mij een van de beste uitlaatkleppen. Af en toe laat ik een van mijn behandelaars een stuk tekst lezen, om er zeker van te zijn dat mijn ‘boodschap’ overkomt zoals ik het bedoel… dat wordt altijd heel positief opgepikt!

wie snapt dit?

hg

Janny

• adhd ma

Ja dit doe ik ook, voor de kinderen om aan de kinderarts te laten lezen.

Na 5 jaar daar over de vloer te komen zei hij, je moet alles eens binden en laten uitgeven.

Zou een praktisch leesboek zijn voor alle andere ouders die net beginnen in het circuit.

Ik schrijf dus iedere week wel een stukje, ook voor de psycholoog.

En nu T op zijn nieuwe school zit komt er ook iedere dag een schriftje mee naar huis waar ik problemen en vragen in kan schrijven.

Ja we schrijven wat af, eigenlijk best leuk.

En weet je adhd-ers zijn nooit saai, er is altijd wel iets te schrijven.

groetjes adhd ma

• edwin

ik snap dat prima..ik doe het zxelf niet,maar zou dit misschien meer moeten doen

• Janny

gewéldig te ‘horen’! Er zijn er dus meer zoals ik….

hg

Janny

• Janny

ik kan het je werkelijk aanraden! Iederéén trouwens!

gr en liefs

Janny

• Albert

Ja,

Groetjes, Albert.

• Mij

Ik neem me iedere keer voor om een dagboek bij te houden..na vergeet het maar hoor..ik hou het niet vol!

Maar ik schrijf wel van me af. (tenminste waneer ik er behoefte aan heb).ik heb ook een aantal gedichten/poezie (op een spirituele) manier geschreven..Ik merk wel dat het helpt..Het komt echt met vlagen..waar ik ook ben of zit op dat moment dan krijg ik inspiratie dat schrijf ik dan ter plekke op een blaadje wat er ook in de buurt ligt..deze schrijf ik thuis dan over (tenminste als ik het niet kwijt raak), en ik moet het trouwens nog steeds over schrijven bedenk ik me net..maar ik stop ze wel in een map…

• Janny

Ja JANNY!

;)

• Janny

gooi het nooit weg!!!! Zo stom was ik één keer in mijn leven en nóg heb ik daar spijt van!

gr

Janny

• jolanda

hoi janny

nou ik heb t gedaan. mijn tekst uitgeprint en ze laten lezen hoe ik me voel hieronder.wat leverde t op?nop.ze begreep t wel blablabla.maar ze ken ook geen ijzer met haar handen breken.dat snap ik ook wel maar die hele blabla van hun daar kopen we nix mee.daar zijn we ook nie mee geholpen.ik ben nu wel een dagboek gaan bij houden hoe t elke dag gaat.daar hebben jullie me mee op t idee gebracht.ik vergeet altijd vanalles door de hele stress maar nu dus niet meer.en als ze dan komt laat ik haar dat lezen.maandag komt ze weer en ik ben benieuwd wat ze dan weer gaat doen.t is in elk geval zwaar kl**te hierzo.meneer gaat heekl vaak snachts als ik slaap de hort op.ik weet dit via zijn chatlogs van de pc.wie niet sterk is moet slim zijn.en ook al klikt hij alle gesprekken weg,ik heb ze via een omweg een 2e keer laten opslaan.en dat kan ik hun dan ook laten lezen.zo kunnen ze t met eigen ogen zien.nou zijn er al een paar weken geleden huisregels opgesteld waar hij zich aan moest houden.dat ging even goed en toen niet meer.volgens hun is dat een goede methode.nou ze kunnen t proberen met m.maar ja.we zijn nu bezig met een hele lijst vragen over zijn hele leven.van zwangerschap tot nu.ben ik nu een beetje op weg?weet jij dat soms.ik ben zo bang dat ik gewoon aan t lijntje word gehouden.maar 1,,geluk,,woensdag gaat hij weer naar school.even overdag ademhalen.ik weet dat dan de problemen niet weg zijn maar dan hoef ik geen 24uurs waakhond meer te zijn.vanacht is hij dus ook weer buiten geweest.ik word er niet goed meer van.en als je wat zegt zegt hij gewoon maak je toch nie zo druk mij gebeurt heus nix.maar we wachten maar weer tot maandag