Hi mensen ik wilde alleen even zeggen dat ik momenteel de ronde ben ingegaan voor het testen op ADHD. Het begon deze week. Had om 13.00 een afspraak die maar liefst tweeen half uur duurde! Maar afijn..
*zucht* ik moest allerlei testen doen..Bijv. hoofdrekenen met een verhaaltje erbij..(je kent het wel..jantje had 25 flessen wijn kwamen zoveel klanten etc..) Was ik het alweer kwijt wat ze had gezegt dat soort dingen..En als resultaat dat ik het fout had..(ik zou het mijn god niet weten trouwens wat ze gezegt heb:-)
Of bijv. cijfers en letters op een volgorde opnoemen nadat zij ze had opgenoemd. Ook dat ging helemaal de mist in. Ik was het alweer kwijt nadat het steeds langer werd het rijdje!
Bijv3.puzzeltje maken?? Moest puzzeltjes namaken met blokken.Het waren rood met witte blokjes..ik raakte al heel snel in de war van die kleuren en figuurtjes en ondertussen die gozer achter me die zat te verschuiven op zijn steol waardoor ik weer afgeleid werd:-((
(hij was een collega van haar die mee keek)
Wat kan je je dan dom voelen..
Ik weet dat het geen exames zijn..maar het feit dat je zo snel afgeleid bent om alles wat er om je heen gebeurd en dan gewoon niet bij het verhaal kunnen blijven..
Dan een verkeerd antwoord geven…*zucht!*
iemand nog meer van die ervaringen met die testen?? en hoe hebben jullie dit doorstaan??hehehe ben benieuwd naar!