optimistisch

• Franca

Hallo luitjes,

Vóór de vakantie sprak ik op school een vrouw die vertelde ook een zoon te hebben met ADHD die ook hoogbegaafd is. We hadden een heel plezierig gesprek, terwijl ik haar alleen van “zien” kende. Zij was al een stuk verder want haar kind zit op het gymnasium terwijl mijn zoon begonnen is in groep 8.

Mijn zoon heeft dit jaar 2 leerkrachten in deeltijd, een mijnheer voor de maandag en vrijdag en een juf voor de andere dagen.

Vanochtend ging ik mee naar binnen om kennis te maken met de juf en wat denk je: die vrouw die ik toen gesproken heb!!!

Ik ging bijna op wolkjes naar huis: ik hoef eens NIET uit te leggen wát ADHD is in het dagelijkse leven.

Eindelijk eens iemand die écht weet wat het is én wat het kan worden!

Je snapt dat ik nu eindelijk durf te hopen dat het misschien tóch nog goed komt.

groetjes, Franca

• Desiree

Hoi Franca,

Wat fijn, zeg! Een juf die weet wat het is, hoe jij je voelt èn hoe ze er mee om moet gaan, ik geloof best dat dat een heel prettig gevoel geeft. Hopelijk krijg je een lekker relaxed jaartje wat betreft schoolbezoekjes en uitleg geven.

Groetjes Desiree.

• Greet

wat een goed nieuws, zeg!

Jullie gaan zeker en vast een een luxe-schooljaar tegemoet… Mag ook eens voor de verandering, niet?

Groetjes, Greet

• Marieke Pots

Dit klinkt als een gechenk uit de hemel. Groep 8 is de laatste groep van de basisschool en dan toch best heel belangrijk, zeker omdat ze een carriere afsluiten. En een leerkracht met begrip, dat is wat onze kinderen nodig hebben en als de leerkracht ook nog ervaringsdeskundig is, toppie.

Heel veel succes dit jaar.

Marieke

• petra

wat fijn voor je!

• Franca

Hoi allemaal,

Vandaag mijn eerste gesprekje gehad met de juf: het is écht heerlijk, niks uitleggen, direct het begrip!

Voorlopig blijf ik positief!

Dank zij deze juf durf ik nu mijn zoon mee te laten gaan op kamp (dat is al in september)

Zou dat niet in de selectieprocedure kunnen worden opgenomen? Liefst juffen/meesters voor groep 8 met zélf kinderen met ADHD?

Onzin natuurlijk, maar het geeft wél rust.

groetjes, Franca

• anoniem

super!! echt waar!!