We zijn weer terug van vakantie. Allerlei rampen hebben zich voltrokken, bijvoorbeeld.
1. We hadden een nieuwe woning uitgezocht vanwege mijn twee astma-jongetjes. Blijkt bij aankomst de woning wel nieuw, maar de meubels, bedden enzo, stokoud te zijn.. HATSJOE en midden in de nacht jongetjes met ademhalingsproblemen.
2. Ons bed was 1.90 lang, waardoor mijn man een week lang chagrijnig is geweest
3.In een groot Duits pretpark klonk na lang zoeken uit de luidsprekers: Wir suchen ein zechjärige jungen mit dunkele Haare und eine hellgrüne Hose…
Slik… hij was echt héél lang weg…
4.Bij thuiskomst bleek ik wéér een boete te hebben opgelopen op mijn BSM-dag, de A13 richting Zierikzee.
Maar die BSM…. vandaag en de afgelopen twee dagen…. het lijkt te werken. Mijn dochter is absoluut een heel stuk rustiger. Ze knutselt en speelt met barbies. Dat zijn unieke beelden. Mijn man en ik zijn een beetje van slag want we weten niet goed hoe we dit aan moeten pakken. Stuur je haar nu ook om 19.00 stipt in bed, als ze voor het eerst van haar leven al een half uur in haar eentje een groot rood hart aan het knutselen is? Moeten we haar nu extra belonen?Ik sluip op mij tenen door het huis, die rust wil ik niet verstoren.
Ik ben zoooooooo blij…..
Anna, hoe gaat het met jouw gezin? Welke stappen heb jij ondernomen?