Werkt het? Het werkt!

• esther

We zijn weer terug van vakantie. Allerlei rampen hebben zich voltrokken, bijvoorbeeld.

1. We hadden een nieuwe woning uitgezocht vanwege mijn twee astma-jongetjes. Blijkt bij aankomst de woning wel nieuw, maar de meubels, bedden enzo, stokoud te zijn.. HATSJOE en midden in de nacht jongetjes met ademhalingsproblemen.

2. Ons bed was 1.90 lang, waardoor mijn man een week lang chagrijnig is geweest

3.In een groot Duits pretpark klonk na lang zoeken uit de luidsprekers: Wir suchen ein zechjärige jungen mit dunkele Haare und eine hellgrüne Hose…

Slik… hij was echt héél lang weg…

4.Bij thuiskomst bleek ik wéér een boete te hebben opgelopen op mijn BSM-dag, de A13 richting Zierikzee.

Maar die BSM…. vandaag en de afgelopen twee dagen…. het lijkt te werken. Mijn dochter is absoluut een heel stuk rustiger. Ze knutselt en speelt met barbies. Dat zijn unieke beelden. Mijn man en ik zijn een beetje van slag want we weten niet goed hoe we dit aan moeten pakken. Stuur je haar nu ook om 19.00 stipt in bed, als ze voor het eerst van haar leven al een half uur in haar eentje een groot rood hart aan het knutselen is? Moeten we haar nu extra belonen?Ik sluip op mij tenen door het huis, die rust wil ik niet verstoren.

Ik ben zoooooooo blij…..

Anna, hoe gaat het met jouw gezin? Welke stappen heb jij ondernomen?

• Janny

BSM?????

Erklärung bitte?

:D

hg

Janny

• edwin

De bsm-methode dus..had het nog niet gelezen..Toppie weer ;)

• Janny

en nu weet ik nóg niet wat het betekent! Oenen….

• Jet

Dat is hetgene waar ik de hele tijd over door zit te zeveren….

Dat zijn die studieboeken die ik voor je door aan het worstelen ben om dat dromen verhaal op te zoeken…

Dat is wat ik aan het studeren ben, waar mijn kinderen zo van opgeknapt zijn en waar die hele medische discussie over ging….

Heb je niet mee zitten lezen ???? :D:D

BSM = Brain Stimulating Method = het zoeken van een lichamelijke oorzaak voor leer en gedragstoornissen. Googlen en je komt het genoeg tegen….

gr. Jet

• edwin

das jet haar terrein..die ken je er vast wel wat over uitleggen ;D:D

• Greet

• Anna

Hoi Esther en allemaal, ik denk dat je mij bedoeld (hoe doe je die leuke smileys toch ?) Het gaat hier redelijk goed, ik heb onder begeleiding van een kinderpsychiater een gesprek gehad met mijn 3 zonen. Was zeer verhelderend. We hebben een goed gesprek gehad en ik heb ze laten weten dat ik zo niet langer met ze doorga. Ik vind sommig gedrag bij adhd horen maar wat zij soms presteren is gewoon bijna a-sociaal gedrag. Soms slaan ze elkaar echt letterlijk de hersens in, mijn middelste zoon had vorige week een giga-blauw oog. heb nog met hem op de ehbo gezeten omdat ze bang waren voor een fractuur in de oogkas. Ik had het toen echt gehad en heb een spoedgesprek aangevraagd bij de psych, de medicatie is aangepast en ook hebben ze een contractje moeten ondertekenen. Verder moeten ze 2 maanden lang iedere week bij de psych op gesprek. Lekker toch !! Met mijn man gaat het verder erg goed, hij houdt zich aan zijn afpraken en gisteren stond het eten op tafel toen ik na een dagje supermarkt en boodschappen doen weer thuis kwam. Das toch ook wel weer erg lief. En zo modderen we maar weer aan. Het komt wel goed denk ik want op zich zijn mijn jongens best lieve kids, ze hebben alleen de gebruiksaanwijzing weggegooid toen ze werden geboren. Groetjes Anna

• Greet

http://www.cosgan.de/

op de smiley van je keuze klikken en dan verschijnt er onderaan een code.

Die kopieer je en je plakt ze vervolgens in je bericht.

Veel plezier,

Greet

• Jet

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a080.gif

Ik probeer het gewoon nog eens…

Onderop heb je nog een keuze. UBB, Chip of nur URL

Welke heb jij?

gr. Jet