voet maggie??????

• jolanda

hoi maggie

hoe is t met je voet?ik zie nix meer op t prikbord en ben toch benieuwd hoe t nu met je gaat.hoop goed.lukt t rusten ook een beetje?gr jolanda

• Janny

ik weet niet waar dit over gaat maar ik ben altijd nieuwsgierig! :D

hg

Janny

• maggie

hai sorrie lees het net pas!

het gaat een stuk beter loop zonder krukken door me huis, laat zelf de hond weer uit en tja ben zaterdag weer naar een feest geweest(ik kan het niet laten, was versleten en voetje deed pijn) maar ben wel ff weer lekker wezen stuiteren :-)

morgen mogen de hechtingen eruit eindelijk kan ik weer schoenen aan ….

en vrijdag ga ik een dag naar me werk om administratie te doen en individueele plannen uittewerken(heb ik nu eindelijk tijd voor). helaas mag ik pas begin oktober weer helemaal komen werken eerst revalideren.

ik word zo langzaam aan gek thuis heb nog weinig te doen iedereen is weer aan het werk en tja de belangstelling die je de eerste week kreeg is nu wel weer weg lol!.

ik vind het super dat je aan me d8! had het niet verwacht!

dikke knuf maggie

• Janny

ik denk ook aan je! :D Ben je nu helemaal vrolijk????

;):D

• jolanda

hoezo niet verwacht?oke we hebben niet zo'n goede start gehad.maar ja.ik ben soms niet de makkelijkste door al de stress.en omdat ik da wist van je voet wilde ik best weten hoe t met je ging.ik las er nix meer over en ben toch wel nieuwsgierig.doe wel nog maar rustig aan.je ziet als je overbelast heb je je zelf ermee.en dat is ook niet de bedoeling.leuke hond heb je trouwens zag ik.maar ja nog ff en je bent weer de oude.knuf jolanda

• maggie

hahahah janny supervrolijk!!!!!

en jolanda je heb gelijk, soms moet je iemand iets beter leren kenen he!

ik zal rustig aan proberen te doen! als is het moeilijk ik wordt zo sjago van dat thuis zitten!

groetjes maggie

• maggie

nou weer naar het ziekenhuis geweest pfffff nu zenuwachtiger dan voor de ok!

want de vorige keer dat me hechtingen er uit werden gehaald deed dit behoorlijk zeer!

nu was het een eitje! het zag er goed uit en mag er weer alles mee! lol paste net me schoenen maar dat gaat nog niet werken hor dat doet nog steeds auw! ik zal wel ff geduld moeten hebben!

groetjes maggie

• Jet

Wat jammer Maggie,

Het blijft nog even gezondheidssandalen of Jezusslippers…:D:D:D

Maar fijn voor je dat het er goed uitziet.

gr. Jet