ben er weer!!!

• Janny

Hallo allemaal,

alleen even zeggen dat ik er weer ben hoor… :D

Gisteravond laat, moe maar voldaan thuisgekomen na een reis van 1000 kilometer. In één ruk! D.w.z. 3 kleine pauzes van ongeveer 10 minuten.

Vakantie was leuk. Broers en zusters van Bullebak als altijd super aardig!

Het weer toppie!

Eten…, teveel! :D

Pijn in schouder was inderdaad een spierontsteking (tendinite) , bevestigde dokter Ducharme! :D Ik lieg niet! Zo heette hij en hij was nog knap ook! :D

Ik had dus mazzel en moest 2 weken absolute RUST houden! :D:D:D Kwam dat even goed uit! :D Ik ‘mocht’ niet afwassen en ik ‘moest’ iedere dag zwemmen… wat een ‘pech ’hè!?

De CONCERTA!

Ik ben er dolgelukkig mee! Enkele dagen voor de vakantie kreeg ik het mee van mijn apotheker en ik kan wel jubelen! De inwendige onrust die ik had met de Ritalin is zogoed als WEG! Ik kan het zelf nog niet geloven maar het is waar. Dinsdag maak ik een afspraak, want we moeten de vergoeding nog regelen en dan heb ik de eerste 30 op…. maar ik heb al besloten ze te nemen ook als ik geen vergoeding krijg, zoveel beter voel ik me ermee! Dan maar een ochtendje extra werken!

En zoals mij wel vaker gebeurt, kwam er ook dit jaar weer een katje op mijn pad… jong en uitgehongerd. Rood-wit. En nee, ik mocht het níet eens meenemen van mijn Bullebak , maar ik………………

gaf het KADO! :D aan een schoonzusje! :D:D:D en die is er blij mee en zal het goed verzorgen en ze heet…. Maja (Majid- Janny) :D

En…. raadt eens!? :D

Het is mij zowaar gelukt om ÿÿN boeken te lezen in mijn vakantie, van 670 pagina's . (Frost!) :D

Op het laatste nippertje besloot ik mijn accordeon thuis te laten… was wat rustiger vond ik zelf. En dat heb ik goed gedacht.

Af en toe overkomt me dat… dat ik iets goed doe…. héél soms….

Meer energie heb ik voor vandaag (nog) niet, dat komt wel weer!

Gr en liefs

Sarah :D Hahaha…

ben woensdag 50 geworden! ;)

• Rigtjen

hoi janny

Fijn dat je er weer bent

nog gefeliciteerd met je verjaardag en zo telezen heb je een goede en fijne vanakntie gehad

die van ons begint volgende week pas

groetjes Irene

• anoniem

Hoi Janny,

gefeliciteerd! als ik je berichtje zo lees, heb je een fijne vakantie gehad. Maar als ik het zo bekijk, al helemaal, ik tel maar liefst 16 groene mannetjes! ;)

• Helga

Hi Janny,

Fijn dat je het zo lekker hebt gehad op vakantie:) (op die schouder na dan:()

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! (mijn hubbie werd het afgelopen zondag:D) Mooie leeftijd;)

Grtz,

Helga

• Janny

Jou H U B B I E ? ? ? ? ? Heb jij zo'n oude hond?

Of uhhhhh is dit je mannetje? :D:D:D

JA! Prachtige leeftijd!

Maar dat was 18 ook!

;)

• edwin

Tis weer duidelijk..ze is is weer :D en gefeliciteerd nog ;)

• maggie

hai janny welkom terug!

en nog gefeliciteerd met je verjaardag mijn mama wordt over 4 weken 50! dus groot feest!

groetjes maggie

• Janny

ik zeg wel niks meer!

• Albert

Hé Janny,

Welkom bij de club van 50-plussers.

T' is toch maar goed, dat we ADHD hebben, want dat maakt ons zo jong voor onze leeftijd hé.

(was er nog niet toe gekomen alle berichtjes te lezen vandaar mijn late reactie)

Nog gefeliciteerd,

Groetjes, Albert.

• anoniem

18 the best! :D;)