hallo iedereen hierzo

• Jet

Uhhmmm, Janny…

Hoe kan het dat mijn foto's alleen maar text/link zijn en dat jij ze als zo'n mooi plaatje te voorschijn krijgt?????

Ik volg echt de instructies van Greet op…?!?!?!?!?!

• Greet

Ik probeer het meteen ook nog eens want ik zie door het bos de bomen ook niet meer wat dit fotoplaats-dinges betreft … even kijken hè… ik koos voor de ‘thumbnail for forums 2’ … ben benieuwd.

da's dus MIJN enige geslaagde opvoedproject : als ik mijn mond opentrek en begin te brullen, is er juistgeteld ééntje hier die luistert en bibberend in haar mandje gaat zitten :

• edwin

tja jet..jij houd gewoon een wortel voor ze neus als die in ze hok moet..zo ken ik konijntjes laten luisteren :D

• Greet

ben dus ook verkeerd bezig…

Janny?

• Greet

hotlink for forums dan?

• Janny

eerst ff brood voor mijn grote lummel maken!!!!!

• Janny

Imageshack doet het niet!

Ik ga GEWOON voor Photobucket (.com) , werkt altijd!

:D

(net als ik!)

http://img.photobucket.com/albums/v106/Janny/IMG_0003kl.jpg

(dit is de URL… het adres dus)

daarvoor zet je

daarna ziet je URL er zó uit!

:D;)

(hoop ik)

we wachten af…

rustig als we zijn…

• Janny

ps;

nog 4 minuten om bij mijn baas te komen! Maar ik kan snel fietsen!!!!

• Jet

Hotlink zou moeten lukken dan….

K-ga het ook nog eens proberen

• Jet

Nee hoor edwin,

He muts, je hebt nu wel weer lang genoeg buiten gelopen, ga eens je hok in….

En hop hop flappert ze het hok in…..

Als mijn man dat zegt kijkt ze hem aan of hij gek geworden is en gaat heel demonstratief onder de planten zitten… Die moet haar ook echt haar hok in “jagen”.

Als hij na 5 min. achter een konijn aanhollen het zat is, loop ik naar buiten, stuur haar haar hok in en dan luisterd ze gelijk…. Daar kan ik dan zooooo van genieten….:D:D