Hoi,
Ja dit heb ik gedaan van het PGB, hij heeft tijdelijk verblijf geindiceerd gekregen.
ja dat het eng is weet ik, ik scheet zeven kleuren, en vond het doodeng.
We brachten hem daar naar toe, en hij werd steeds stiller, maar eenmaal daar aangekomen ging hij de speeltuin in midden in het bos, en heeft zich gigantisch vermaakt.
Ja daar sta je dan als ouders, doen we hier wel goed aan, wat als het niet gaat………..
Nou het ging geweldig, we kregen nog een kus, en liep niet eens meer mee om ons uit te zwaaien.
De kinderen worden zo leuk bezig gehouden met allerlei activiteiten dat er niet eens tijd is voor heimwee.
Weetje, onze zoon is ook geen logeertyp, en wil eigenlijk al weer vrij snel naar huis, maar dit is anders.
Leeftijds genoten, begeleiding die weet hoe ze met deze kinderen om moeten gaan, en natuurlijk een kei leuke locatie midden in het bos.
De vrijwilligers hebben allemaal een screening en opleiding gehad, dus je hebt niet met de eerste de beste vrijwilliger te maken.
Wij hebben hem gewoon opgegeven, betaald en gewoon weggebracht, kijk gaat het niet bellen ze je op hoor en kun je hem altijd komen halen.
Voor de kinderen is het er geweldig, en zelf kom je eenorm tot rust.
Hij zelf was behoorlijk hees van de lol die ze gehad hadden, ene de dames vrijwilligers stonden te huilen toen de ploeg weer naar huis gingen, het was echt een kei tof kamp geweest zei ze.
Nou dat zegt genoeg vind ik, kijk heb ook nog een dochtertje van 5 met adhd/hoogbegaafd die haar aandacht nodig heeft.
Probeer het gewoon een keer, onze zoon gaat in de herfstvakantie weer terug omdat hij het er zo leuk vond.
Hij vroeg er zelfs om wanneer hij weer terug mocht.
Heel veel succes met je beslissing, en laat eens weten hoe het ging als je besluit het te doen.
Groetjes adhd ma