ben er weer

• mas

Hallo allemaal, ben weer terug van het paradijs, snik, snik. Vergeef me dat ik geen berichten ga terug lezen, heb daar echt de tijd en het geduld niet voor.

Bij ons is alles goed verlopen, de oudste van 13 is hevig verliefd geworden of een Frans meisje en het was tranen met tuiten huilen toen we weg moesten, hij hing tot diep in de nacht op het strand, sterren kijken, zijn eerste verliefdheid. Verder heeft hij nergens mee geholpen, echt niets uitgevoerd, maja, laten we maar zeggen dat het bij puberen hoort.

Wij zelf hebben ook zo weinig mogelijk gedaan, hadden zelfs wegwerp servies en bestek meegenomen, hahaha het beviel goed. Mooi weer gehad, allemaal bruin gebakken, en nu weer met de neus in de boter, het is alsof je nooit bent weggeweest, ben eigenlijk wel weer aan vakantie toe na al die wassen…

groetjes van mas;):)

• Greet

Welcome back!

Liefs, Greet

• maggie

jep welkom thuis lol!

groetjes maggie

• Jet

Hoi Mas,

Fijn weer thuis en terug…. of misschien wel helaas weer terug…

Het hele jaar vakantie gaat ook op den duur vervelen… Ik geef toe, op sommige plekken zou ik het echt lang vol kunnen houden maar ach, nu ga je de volgende vakantie weer zo waarderen.

Ik zat je berichtje te lezen en moest gelijk weer aan mijn eigen zomerliefdes denken. Had jij dat niet ook toen je de wazige, dromerige blik in de ogen van je zoon zag??

Dan zijn er echt heftige hormonen in het spel….ennnu welke taalbarriere….gebarentaal gaat ook heeeel goed. :D

Vakantievriendjes of vriendinnetjes herinner ik me toch als een stuk bijzonderder dan die van hier thuis…

Af en toe kom ik in de supermarkt wel eens een ex van een schoolfeest tegen, met een dikke buik en een zich terugtrekkende haargrens en dan ben ik toch heel blij dat ik die vakantieliefdes niet zo terug hoef te zien en dat die als Italiaanse adonissen in mijn gedachten blijven…..:D:D

gr. Jet

• edwin

genoten dus..toppie!

• Albert

Ben ook weer terug van weggeweest.

Was wel weer even een cultuurshock, van het Friese platte land terug in het Limburgse.

Maar ja, waar het klokje thuis tikt hé, hoewel ik al aardig wat klokjes versleten heb.

Nog even een weekje het ritme verschuiven naar meer werk en schooldag-gebruikelijker tijden en dan kunnen we weer aan de slag.

Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad, ondanks het slechte weer.

Groetjes, Albert.

• Rigtjen

Idereen die weer terug is welkom thuis

Wij moeten nog 2weken wachten en dan gaan wij op vakantie

irene

• edwin

Zon schijnt weer albert :D

eerst ff trainen dan ff klussen bij me zusje buiten in het mooie weer.heelijk!

is ook een beetje vakantie ;)

• Helga

Ha die Mas, welkom thuis meid!!

Helga:)

• Janny

:D:D:D

zullen we dan maar wéér met vakantie gaan?

Ik zit ook nog midden in de wasbergen! :D

Én mijn wasmachine vertoont kuren! Het programma bont doet er 165 minuten over!!! I.p.v. 120 . Maandag meteen Miele bellen…

Past me precies, na de vakantie… GRRRRRRRRRRRR…

Welcome back!!! Mas…

gr

Janny