Mijn maatje

• desiree

Nog 3 nachtjes slapen en onze zoon gaat voor de dagbehandeling bij de bascule.

Hij zat op gewoon onderwijs.leren gaat hem goed af. Maar zij adhd en giles de la tourette zit hem in de weg.Ze zijn rick te baas. Hij heeft nu drie weken vakantie gehad.Voor hem meer dan voldoende. Wij brengen hem maandag zelf en komt om 4 uur terug met de taxi.Een zware maar spannende tijd . Schoolvakantie kennen ze daar niet, alles gaat gewoon door…het zal heel stil worden in huis , maar het moet.Het moet omdat wij willen dat hij een aangenaam leven krijgt , en leert omgaan met zijn eigen problemen, gevoelens . En vooral zichzelf leert te accepteren.

Ik zal het missen om Rick elke dag naar naar school tebrengen op mijn schootmobiel,(eerst langs de bakker een warm broodje te hallen.)

En hem dan weer op te hallen, een klets praatje op het schoolplein.een klasgenootje mee naar huis tenemen voor een broodje…..

Zij ren ,vlieg en woede aanvalen tussen de middag…….

Zij paniek aanvallen waneer ik hem weer naar school moest brengen….

ooo, wat zal het stil zijn, en ja ik zal er aan moeten wennen. Maar ik ga er voor, zolang ik weet dat het Rick te goede komt.

Vaak heb ik geroepen“wie haalt hem een dagje bij mij weg”

Maar nu het zo ver is… vind ik het moeilijk. het is toch mijn maatje

liefs desi

• Greet

sterkte!

Greet

• Maria

moeilijk hoor, maar ik denk wel dat het goed is. Een kind dat beter in zijn vel zit, is voor iedereen fijn! Veel sterkte! Maria

• Marieke Pots

Heel veel succes en sterkte in de toekomst voor jou en je maatje Rick. Ik vind het erg moedig van je dat je deze stap hebt genomen. Het getuigt van een hele boel liefde. Ik kreeg net kippenveel van je verhaal toe ik het las.

Marieke

• desiree

Ik voelde mijn een beetje schuldig. maar door jullie positieve reactie ,ga ik morgen positief de dag beginnen ,

liefs desiree

• Rigtjen

Hoi Desiree

Heel veel sterkte en je weet dat je voor hem het beste doet

Groetjes Irene

• Desiree

Hoi Desiree,

Ook ik wil je heel veel sterkte toewensen, want tjee, wat zal het moeilijk zijn! Maar misschien als je over een tijdje ziet dat hij lekkerder in zijn vel zit, kun je zelf ook weer makkelijker ademhalen. Want ik stel me zo voor dat dat het gevoel een beetje is; dat je keel dichtgeknepen wordt omdat je voor je gevoel dit helemaal niet wilt…

Nogmaals heel veel sterkte en ik zal aan jullie denken morgen.

Knuffel, Desiree.

• anna

Hoi Desiree, Ik wil je ook heel veel sterkte wensen, denk aan de toekomst en dat het door al deze zorg die je nu krijgt het straks allemaal wat makkelijk zal gaan. Ik zal voor je duimen en hopen dat het snel beter met jullie gaat. Groetjes Anna

• desiree

Hoi Anna,

dankjewel. het komt vast allemaal goed (ik hoop het zo)

Hoe is het inmiddels bij jullie vergaan ivm met de bascule? ik weet dat de wachtlijsten lang zijn.. maar jeugdzorg heeft vast contackten met de bascule.

liefs desiree