ADHD op latere leeftijd

• Max & Catherine

De redactie van het programma Max & Catherine is op zoek naar volwassenen bij wie op latere leeftijd ADHD vastgesteld.

Welke gevolgen heeft deze constatering voor u? Op sociaal en relationeel vlak maar ook op het werk? Heeft u gekozen voor medicijnen?

Heeft u hiermee ervaring en er geen bezwaar tegen dat wij contact met u opnamen? Schrijf of mail:

MAX & Catherine

Postbus 83

1200 AB Hilversum

catherine@omroepmax.nl

Het programma ?MAX & Catherine? wordt uitgezonden bij de nieuwe omroep MAX, die vanaf september op Nederland 1 van start gaat. MAX richt zich op actieve 50-plussers met een brok aan werk- en levenservaring en die vooruitkijken naar nieuwe uitdagingen. Voor meer informatie: www.omroepmax.nl

• wendy

Hallo,

Ik ben een meid van 26 jaar en weet net sinds ongeveer anderhalfjaar dat ik een heftige vorm van adhd heb.

ik zit aan de 7 ritalin per dag.

Waar ik allemaal tegenaan loop tja uuh eigenlijk tegen alles wat er in het leven speelt.

Ik heb sindskort een wajonguitkering,ik zat op de spw opleiding maar daar was het misgegaan doordat ik extreme lage cijfers haalde,dat kwam door mn slechte concentratie.

werken: wil ik heel graag maar dat is tot nu toe altijd mis gegaan,doordat ik dingen vergat waar ik mee bezig was,te laat kwam,te langzaam of juist weer te snel werkte,ik had geen inzicht in bepaalde dingen.

Relaties: ik heb nu een vriend,maar ben er altijd snel weer op uit gekeken en ik ben vaak vreemd gegaan,omdat ik elke keer weer die spanning zocht en zoek.

wonen: ik woon nu nog heel even thuis,ik woonde verleden jaar eventjes op mezelf maar dat is fout gegaan(het was een begeleid wonen project van een jaar,maar die mensen wisten niet hoe met mij om te gaan,waardoor ik in de war raakte en ontspoorde met mn gedrag)

Nu ga ik over twee weken individueel beschermd wonen en dit is dan niet voor een jaar maar voor wanneer ik echt op mezelf kan.

Ik kan zo nog wel even door gaan,maar dan word het een heel lang verhaal wat het al is

Groetjes wendy

• Janny

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2026&i=1584&t=1584

Ik ben 50 en afgelopen februari werd ik Goddank gediagnotiseerd!

m.vr.gr.

Janny

m.hamrit@home.nl

of

Majicou@voila.fr