Kinderen en ADHD

• Jan K

Hallo,

Graag de mening van mede ADHD ers.

Ik heb 3 kinderen, ik ben gescheiden.

Graag wil ik het hoofdelijk verblijf van 2 van mijn 3 kinderen.

Mijn ex schrijft niet anders als dat ik een gestoorde vent ben die met ADHD niet voor mijn kinderen kan zorgen.

Ja ik vergeet wel eens iets en ben niet altijd goed in mijn concentratie.

Maar ik heb een boel lol in het leven en bekijk altijd alles van de zonnige kant van het leven.

Wat is ADHD toch leuk(???)

Heeft iemand in deze situatie ervaring en wat zou een rechter hiervan vinden.

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met lichte vorm van ADHD niet voor kinderen kan zorgen.

Groeten,

Jan

• esther

Hallo Jan,

Ik weet geen bal van scheidingen af, heb wel een aantal vragen voor je.

Waarom wil je dat zo graag? Kan je ex het niet goed, denk jij dat je meer tijd hebt, wat is de reden? Waarom maar twee en niet alle drie? En de belangrijkste: Wat willen je kinderen?

ADHD is een heel brede term. Natuurlijk zijn er ADHD-ers zat die goed voor hun kinderen kunnen zorgen. Maar ik kan ook je ex goed begrijpen. Ik ben een partner van een ADHD-er, en ik moet er niet aan denken dat hij fulltime voor mijn kinderen zou gaan zorgen.

• Jan K

Esther,

Mijn ex kan niet voor 3 kinderen zorgen( via Jeugdzorg ben ik dat net te weten gekomen)

Ex werkt niet mee.

Kinderen zijn 4 jaar(tweeling)

De oudste van 6 zit prima bij haar moeder.

Ik en mijn partner willen wel, voor de kinderen zorgen.

De weg naar de rechter is reeds ingeslagen.

Maar hoe zal die oordelen.

Jan

• Greet

Hallo Jan,

We hebben hier op het pb een vader met adhd die zijn kinderen toegewezen kreeg ondanks bezwaren van zijn ex-vrouw. Ik weet wel dat het om een tijdelijke regeling ging.

Omdat dit prikbord een tijdje geleden helemaal van nul af aan moest beginnen, zijn er veel van de verhalen, waaronder de zijne, verdwenen.

Ik zet hieronder een link naar zijn berichten want af en toe staat er nog iets van in vermeld.Je hoeft, als het goed is, alleen nog op ‘zoeken’ te klikken.

Het zijn vooral de berichten helemaal onderaan (de eerste volgens datum) waar iets van dat hoederecht gezegd wordt.

http://www.prikpagina.nl/search.php?f=2026

Groetjes, Greet

P.S.Theo, ik weet dat je me dit niet kwalijk neemt en als je dit leest, zal je zeker reageren, niet?

• Greet

bij de naam vul je ‘Disco’ in , dan vink je ‘auteur’ aan en "alle data' . Daarna klik je op zoeken want ik zie dat de link niet volledig is (ik had namelijk alles al ingevuld).

• desiree

hoi,,,

Beter een goede vader met adhd dan een minder goede vader zonder adhd.

Het gaat er om dat je goed bent voor je kinderen (zorg, liefde, en geborgenheid)

Knok voor al je 3 de kinderen, mits zij dat ook willen.

Ik wens je heel veel sterkte. De aanhoudewr wint..

liefs desiree