het is zover!

• Jet

Hoi Maggie,

Ik heb helemaal met je te doen. Botpijn doet het meeste pijn van alle pijn. Daar valt bijna geen pijnstiller tegenaan te slikken. Na drie knieoperaties weet ik ook dat als je ongeduldig wordt je beter niet kan gaan stampvoeten. :D

Maar met krukken kan je een heleboel. Stampkrukken gaat ook heel goed, krukvoetbal met fc krukkitas, op afstand iemand met je kruk een zetje geven tegen het achterwerk, op muggenjacht met je kruk want je kan nu ineens wel bij het plafond.

Hou vol… en snel weer op de been….:D

gr. Jet

• maggie

hai

hier ff een update…….. pff wat doet dat een pijn heb vanacht niet geslapen slikte me scheel aan de paracetamol 500mg (werkte dus niet) had advies van ziekenhuis gekregen om dan diclofenac te proberen jeetje wat een lekker gevoel alleen af en toe nog een flinke steek en kramp maar niet meer die snerpende pijn. ik hoop dat ik vanacht wel lekker slaap want ik ben op kapot, ik huil veel en ben erg moe heb gisteren ook veel visite gehad en nu steeds als de deurbel of de telefoon gaat wordt ik al gek me ma stuurt iedereen gewoon weg lol en aan de telefoon verzin ik een smoesje dat ik moet plassen. ofzo kan het vandaag allemaal ff niet hebben.

ik doe nu ook erg rustig aan met me pootje want gisteren heb ik veel ste veel gedaan. mijn moeder kon pas na haar werk komen en me vriendin was in huis maar ik durf dan niks te vragen he. punte bij paaltje stond ik dus zelf me bed op te schudden en de was op te hangen enz.

een beetje dom ik weet het maja ben ook een beetje eigenwijs.

nou ga weer ff liggen bedankt voor de lieve reacties groetjes maggie