het is zover!

• maggie

morge ga ik naar het ziekenhuis ik wordt om 9 uur opgenomen brrrrrrr

als het goed gaat mag ik dezelfde dag nog naar huis, ben nu al op van de zenuwen !

dus misschien ben ik er een tijdje niet

groetjes maggie

• anoniem

sterkte wijffie!! :)

maar, gaat vast goedkomen, al kan ik je zenuwen me goed voorstellen!

• jolanda

sterkte,ik weet wel niet waarom je naar t ziekenhuis moet.zenuwen zijn er altijd maar t komt wel goed allemaal.:):):)

• petra

Sterkte meid vanuit Rotterdam

• Greet

ik zal voor je duimen!

Sterkte, Greet

• Bernadette

een virtuele bloem voor jou en hopelijk heb je zo min mogelijk pijn , liefs det
  • maggie

hoi,

ik ben der weer, ze hebben een stuk bot van de zijkant van me voet weggehaald. deze zit nu mooi in het verband. ik heb veel pijn maar daar heb ik pijnstillers voor. ik wordt goed geholpen me vriendin is nu in huis ben gisteren verwend door me broer en schoonzus(hebben me naar ziekenhuisgebracht zijn daar gebleven tot ik naar de ok ging hebben me weer opgehaald en lekker gekookt voor me)

en vanmorgen komen opa en oma op visite en vanmiddag komt me ma en die blijft voorlopig hier. tja het is best lastig ik loop met krukken maar jeetje wat is dat moeilijk…. heb een nieuwe uitvinding lol een tas om je nek lol heb net de salontafel opgeruimd alles in me tassie naar de keuken daar op een barkruk afgewassen hahah kom me vriendin uit bed krijg ik op me donder, tja moet toch wat doen…

ow nog iets ik heb een record gevestigd ik was binnen 15 minuten van de verkoeverkamer af lol. schijnt door de adhd te komen. ik viel in slaap met de droom mc donalds(had honger) werdt wakker en begon gelijk te praten over eten lol. en ben niet meer gestopt met praten niet misselijk of duf gewoon klaarwakker lol.hahah weer een voordeel van adhd ole ole

nou ga weer ff met me pootje omhoog! bedankt voor de lieve reactie

kus mag

• Greet

ziezo, da's dan ook weer achter de rug!

Nu even lekker niks doen…oei wat zal dàt moeilijk zijn…dan kan dat voetje snel genezen.

Greet

• jolanda

hoi maggie.hoop dat je niet te veel pijn aan je pootje hebt.weet je zo creatief als jij bent met die tas was ik ook toen k mijn enkelbanden gescheurd had.je verzint vanalles.bij de pakken neer zitten is ook nix.en kijken hoe een ander alles doet moet je ook maar kennen.ik kon dat in elk geval niet.en jij lijkt mij daar ook t type niet voor.maar overbelast je niet he,want dan ben je nog verder van huis.je hoeft je niet tot een stoel te laten verbannen,maar doe wel lekker rustig aan.(ook al is dat moeilijk voor iemand met ADHD.hihihihi):):):)probeer t wel maar

• jolanda

hoi maggie

hoe is t met je voetje.is t goedgegaan vandaag.hopelijk heb je niet al te veel pijn meer gehad.als je maar van tijd tot tijd goed rust met voetje van de vloer