tjonge , jonge

• Bernadette

ROSENHEIM - Een Zweeds paar op weg naar hun vakantiebestemming heeft onderweg hun kind vergeten. Het 9-jarige meisje bleef alleen achter op een parkeerplaats op de snelweg tussen München en Salzburg nadat de ouders nietsvermoedend waren weggereden, meldde de Duitse politie woensdag.

De vader en moeder waren onderweg gestopt om naar het toilet te gaan en lieten hun slapende dochter op de achterbank liggen. Het meisje werd even later wakker en ging op zoek naar haar ouders. This ad zapped.

Vervolgens stapten de ouders weer in de auto en reden zonder achterom te kijken weg. Pas in Oostenrijk merkten ze dat hun dochter was verdwenen. Ze schakelden de politie in en na enig zoekwerk werd het gezin herenigd.

• mas

:D:D:D in ieder geval een dochter waar je geen last van hebt, die niet zozeer aanwezig is, hahaha, wat een stunt, is trouwens ook iets voor mij, had mij kunnen gebeuren als ik ietwat rustigere kids zou hebben gehad.

mas

• Jet

Ik heb een keer mijn kinderen bewust de auto uit gezet. Wilde ook weg rijden…. Maar helaas, ze maakten zoveel herrie dat ik niet meer onopvallend kon verdwijnen.

:D:D Jammer, het had best een rustige vakantie geweest……

gr. Jet

• Janny

heb wel eens gehoord van een tas op het dak van de auto… maar dit? :D Erruggg!

• Bernadette

tja ,

wij zijn wel eens een keer voor burgers bush omgedraaid , de twee waren zo aan het ruzieen dat na twee keer waarschuwen we er nog geen vat op kregen.

Toen stonden we voor de poort , de een maakte een opmerking en zoefffff we waren weer thuis .

Tja dan ben je consequent bezig he , zucht , je kind vergeten , bronvermelding was nl nu overigens , gr B

• Trubbelmama

Bij ons krijg je die kans niet.

Als het rustig is op de achterbank, dan pas word ik bezorgd!!!!!!!!!!!!!

• Trubbelmama

Hebben wij ook eens gedaan.

In de trein.

Ruzie, ruzie, ruzie.

De hele trein had onze aandacht.

Ons reisdoel was: Ouwehandsdierenpark te Rhenen.

Dreigen: Als je nu …………….

Kortom: In Utrecht konden we retour.

Wie hadden we nu het hardst? De kinderen of onszelf?

• marijke

Ik heb ook een keer bewust mijn zoon van 10 in een drukke stad achter gelaten.

Hij was weer ontzettend irritant en hondsbrutaal, en die middag was de druppel!! Helaas brachten de politie hem al na een uur terug.

• jolanda

marijke.

ik heb zelf ook een zeer brutaal en agressief kind.ik vond t best een goeie wat je hebt gedaan.ken t me best voorstellen.ik heb de mijne toen hij een keer weer eens te laat thuis was de deur afgesloten en de sleutel erin laten steken.ik was t zat en hij kwam er niet in.overal de lichten uit.hij wist niet wat te doen.en maar voorzichtig kloppen.uiteindelijk heb ik open gedaan en gezegd dat hij de volgende keer op de tuinstoel kan blijven slapen.een gezicht wat hij trok.dat had hij nooit verwacht.en t lukt m nog wel een keer hoor.