hoi allemaal,
eindelijk weer ff tijd om hier iets neer te zetten.
de bouw van ons nieuwe huis is begonnen, eindelijk!!!!
hebben er zo lang op gewacht en nu zie ik mijn nieuwe stulpje groeien hier en dat is best emotioneel kan ik je zeggen…..
ondanks alle drukte die dit allemaal met zich mee brengt gaat het heel goed met onze kinderen.
ik kijk nu naar buiten en zie ze bij de bouwvakkers en lopen te helpen met stenen sjouwen en cement smeren prachtig dat het zo kan!
oke ze zijn druk en opgewonden, maar zelfs ik voel me toch ook weer klein als ik 's avonds ga kijken en zie wat er allemaal weer gedaan is die dag.
zachtjes laat ik dan mijn tranen de vrije loop, ik had dit zo graag aan mijn vader willen laten zien……..helaas dat kan niet meer.
ik heb me wel 1 ding voorgenomen, mijn kids leggen de eerste 2 stenen, en ik leg er 1 voor mijn vader want ik weet hoe trots hij geweest zou zijn op mij.
ik voel me iets minder rustig van binnen, spanning en stress zijn de oorzaak dat weet ik, maar het is bijna vakantie en daar gaan we gewoon van genieten en na de bouwvak zien we wel verder.
het doet mij al goed dat mijn 2 jongens zo geweldig hiermee omgaan ik voel me trots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes cato